شبکه آبیاری سد چهچهه آماده بهره برداری است - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شبکه آبیاری سد چهچهه آماده بهره برداری است

معاون طرح و توسعه شرکت آّب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۲۰ کیلومتر از شبکه آبیاری سد چهچهه آماده بهره برداری است.

حسین علیمیرزایی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: سه کیلومتر از این طرح در حال تکمیل است و ظرف یک ماه آینده تحویل سازمان جهاد کشاورزی و مردم خواهد شد.
او با اشاره به اینکه شبکه سد چهچهه حدود ۱۰ سال گذشته ساخته شده است، اما به سبب عدم استفاده در این چند سال با مشکلاتی مواجه شد،افزود: پارسال طی جلسه مشترکی که با حضور معاونت استانداری، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی داشتیم، مقرر شد بخشی از شبکه آبیاری سد چهچهه که در حوزه مربوط به شرکت است آماده بهره بردای شود.
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه جمعا این شبکه دارای ۲۳ کیلومتر جناح چپ و راست است که حدود ۱۴ کیلومتر در جناح چپ و نُه کیلومتر در جناح راست درجه یک و دو خط انتقال آب وجود دارد، ادامه داد: ۲۰ کیلومتر از این طرح در حال حاضر آماده بهره برداری است.
علیمیرزایی با بیان اینکه سه کیلومتر از این طرح در حال تکمیل است و ظرف یک ماه آینده تحویل خواهد شد، بیان کرد: طبق نظر مدیریت شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی دو برابر آب، حق آبه به مردم در منطقه چهچهه تحویل داده شده است و خوشبختانه در این منطقه مردم با مشکل کمبود آب مواجه نبودند.
او با اشاره به اینکه با وجود عدم تامین اعتبار، شرکت آب منطقه‌ای به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است، تصریح کرد: این شرکت آماده تحویل این شبکه به سازمان جهاد کشاورزی و مردم است.
سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...