دامداران قم نسبت به ثبت اطلاعات نهاده‌ها اقدام کنند - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دامداران قم نسبت به ثبت اطلاعات نهاده‌ها اقدام کنند

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: بر اساس دستورالعمل‌های صادرشده، دامداران و مرغداران استان می‌بایست، اطلاعات ورود و خروج نهاده‌های مورداستفاده خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

هادی مومنی نسب روز دوشنبه بیان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادرشده،‌ ثبت اطلاعات ورود و خروج نهاده‌ها در سامانه جامع انبارها توسط دامداران، مرغداران و کارخانه‌های خوراک دام ضروری است و عدم اعلام در سامانه، مشمول قوانین تعزیراتی احتکار و قاچاق کالا می‌شود.

وی بیان کرد: از کلیه بهره‌برداران بخش‌های یادشده درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به درج اطلاعات نهاده‌های مصرفی خود اقدام کنند تا در جریان فعالیت خود دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: این موضوع در راستای نظارت بیشتر بر بازار کالاهای اساسی و مدیریت بهتر آن صورت می‌گیرد و لازم است بهره‌برداران استان اهتمام ویژه‌ای نسبت به ثبت اطلاعات نهاده‌های مصرفی خود داشته باشند.

مومنی نسب گفت: بدیهی است هرگونه عدم ثبت اطلاعات و مغایرت اطلاعات ثبت‌شده در سامانه با موجودی انبار و محل نگهداری کالا، تخلف محسوب شده و موجب برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بهره‌برداران بخش کشاورزی قم را روستاییان استان تشکیل می‌دهند به‌نحوی‌که کشاورزی به‌تنهایی ۴۵ درصد اشتغال روستائیان در بخش‌های مختلف استان را به خود اختصاص داده است.

میزان متوسط تولید بخش کشاورزی استان قم در سال برابر ۷۴۶ هزار تن شامل ۴۲۵ هزار تن محصولات زراعی و باغی، یک هزار و ۵۰۰ تن آبزیان و ۳۲۰ هزار تن محصولات دامی است.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...