قصابی‌های غیرمجاز نهاوند سلامت و بهداشت مردم رابه خطر انداخته‌اند - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فرماندار نهاوند:

قصابی‌های غیرمجاز نهاوند سلامت و بهداشت مردم رابه خطر انداخته‌اند

همدان - فرماندار نهاوند با بیان اینکه قصابی‌های غیرمجاز نهاوند سلامت و بهداشت مردم را به خطر انداخته‌اند، گفت: کشتار دام چه سبک و چه سنگین فقط در کشتارگاه مجاز است.

به گزارش اکودام، مراد ناصری صبح سه شنبه در جلسه قرارگاه محیط زیستی و ستاد پیشگیری کنترل مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: مدیران نباید در زمان بحران مدیریت حوزه تحت امر خود را به معاونان تفویض کنند.

فرماندار نهاوند خطاب به مدیران با تاکید بر اینکه در بحران مدیریت حوزه تحت امرتان را به معاونان تعویض نکنید، گفت: مدیریت بحران از عهده مدیری بر می‌آید که در زمان بحران خود میدان‌دار اوضاع باشد.

وی با بیان اینکه مدیرانی که تعهداتی در جلسه پذیرفته‌اند اگر نتوانند به آنها عمل کنند هفته بعد به جلسه نیایند، عنوان کرد: مدیر باید در حوزه مسئولیت خود پاسخگو باشد.

فرماندار نهاوند همچنین به فعالیت قصابی‌ها در نهاوند اشاره کرد و با بیان اینکه قصابی‌های غیرمجاز باید بدانند سلامت و بهداشت مردم را به خطر انداخته‌اند، عنوان کرد: کشتار دام چه سبک و چه سنگین فقط در کشتارگاه مجاز است.

ناصری بااشاره به اینکه نانوایی‌هایی که بهداشت را رعایت نمی‌کنند باید بدانند که از تیررس عوامل بهداشت در امان نخواهند بود، گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند باید همه حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را در کنترل داشته باشد.

وی اضافه کرد: صنعت و معدن باید به تعهدات ستاد مبارزه با کرونا و قرارگاه زیستی عمل کرده و هماهنگی‌های لازم بین اصناف، تعزیرات و بازرسی برای کنترل بازار وجود داشته باشد.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...