کشف حدود سه هزار قلم کالای قاچاق در همدان - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کشف حدود سه هزار قلم کالای قاچاق در همدان

همدان- فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ هزار و ۸۷۶ عدد لوازم آشپزخانه و ۳۷ دستگاه لوازم برقی آرایشی قاچاق و بدون مجوز در این استان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه سواری سمند که از سمت شهرهای غرب کشور به همدان در حال حرکت بود مشکوک می شوند.

وی اضافه کرد: راننده این خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس و افزایش سرعت بعد از برخورد با یک دستگاه سواری پژو عبوری و ایراد خسارت به آن متواری شد که با بکارگیری شگردهای پلیسی و استفاده از قانون بکارگیری سلاح این خودرو توقیف و راننده و سرنشینان آن دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو لوازم خانگی و لوازم برقی، آرایشی قاچاق را کشف و ضبط کردند و خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و پرونده متهمان در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کشف پنج کیلوگرم تریاک در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: ماموران گشت پاسگاه انتظامی جنت آباد، روز گذشته با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طرح کنترل مسیرهای ارتباطی را به منظور برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر اجرا کردند.

سرهنگ افشین یاری افزود: در اجرای این طرح و گشت زنی در سطح حوزه عملکردی پاسگاه جنت آباد، ماموران به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند و راننده نیز با مشاهده ماموران، به سمت مزارع کشاورزی یکی از روستاهای تابعه متواری شد.

این مقام انتظامی گفت: پس از طی مسیر کوتاهی سرانجام خودرو توقیف و در بازرسی از آن پنج کیلوگرم تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه ای در داخل اتاق جاسازی شده بود کشف و راننده دستگیر شد.

سرهنگ یاری با اشاره به دستگیری ۲ نفر دیگر در آن حوالی، اضافه کرد: این ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت برای تحویل گرفتن مواد مخدر مراجعه کرده بودند که دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

کشف ۲۵۰ راس دام قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی این شهرستان با کنترل مسیرهای ارتباظی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در بازرسی از این کامیون ۲۵۰ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای منزل و خریدار اموال مسروقه خبر داد و  افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان ملایر، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی دقیق و بکارگیری شگردهای پلیسی، مخفیگاه سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه متهم سابقه دار و معتاد به هروئین است افزود: با تلاش ماموران چهار نفر از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، انواع اموال مسروقه منزل به ارزش ۲۵ میلیون تومان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...