مرغداری ها برای جبران خسارت ناشی از کرونا تسهیلات دریافت می کنند - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مرغداری ها برای جبران خسارت ناشی از کرونا تسهیلات دریافت می کنند

سنندج - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: برای جبران خسارت‌های ناشی از ویروس کرونا تسهیلات ویژه ای در اختیار واحدهای مرغداری سطح استان قرار می‌گیرد.

محمدفرید سپری شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک با مرغداران استان کردستان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات و ضرر و زیان حادث شده از بیماری کرونا به بخش طیور وارد شده است، اظهار داشت: بر مشکلات ایجاد شده در صنعت مرغداری استان به واسطه شیوع ویروس کرونا واقفیم و به دنبال حل این مشکلات هستیم.

وی افزود: به جد مسئولان وزارتخانه پیگیر مشکلات مرغداران در سطح کشور هستند و پیگیر اجرایی شدن بسته حمایتی از هیئت دولت بوده که امیدواریم هر چه زودتر با موارد درخواستی موافقت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: بخشودگی هزینه‌های برق، گاز و آب واحدهای تولیدی به ویژه مرغداری‌ها جزو مهمترین بخش از بسته حمایتی دولت در خصوص مرغداری‌ها است.

سپری یادآور شد: همچنین در تلاش هستیم مشکلات موجود در تأمین و توزیع نهاده‌های دامی که خاص استان کردستان نیست و کل صنعت مرغداری کشور با آن درگیر است را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم امهال وام‌های مرغداران خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا در آینده نزدیک اجرایی شود، بیان کرد: تشکل‌ها باید بیش از پیش برای ساماندهی و نجات صنعت مرغداری استان پای کار باشند.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...