۴۵ تن پیاز به نرخ عادلانه در بازار استان سمنان در حال عرضه است - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۴۵ تن پیاز به نرخ عادلانه در بازار استان سمنان در حال عرضه است

مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: ۴۵تن پیاز به نرخ عادلانه به صورت عرضه مستقیم برای استان تامین شده و در حال توزیع است.

احسان عباسپور روز چهارشنبه ابراز داشت: تعاون روستایی استان سمنان به منظور حمایت از تولید کننده و مصرف کننده ۴۵ تن پیاز از کشاورزان خریداری و بدون واسطه با نرخ عادلانه توزیع می‌کند.

وی با بیان اینکه هفت فروشگاه تعاون روستایی در استان سمنان وجود دارد، اضافه کرد:  پیاز در فروشگاه‌های تعاون روستایی شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، مهدیشهر و سرخه توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: پیاز تامین شده برای استان سمنان به منظور توزیع به نرخ عادلانه از کشاورزان شهرستان‌های کرمان و جیرفت خریداری شده و در استان به ازای هریک کیلوگرم ۱۵ هزار ریال به فروش می‌رسد.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان تصریح کرد: ۲۰ تن پیاز برای سمنان، ۲۰ تن برای شاهرود و ۵ تن برای دامغان تامین شده است و از سهمیه سمنان در شهرستان‌های سرخه و مهدیشهر توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعاون روستایی استان سمنان به منظور حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده خرید پیاز را ادامه می‌دهد و در صورت تامین نیاز بازار، مازاد پیاز خریداری شده را در سردخانه نگهداری می‌کند.

عباسپور اظهار داشت: ۲ سردخانه با ظرفیت ۲هزار و ۷۰۰ تن با شرایط بالای صفر درجه برای نگهداری میوه در استان سمنان در شهرستان‌های شاهرود و دامغان وجود دارد که از این ظرفیت برای نگهداری پیاز مازاد استفاده می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: خرید محصولات کشاورزی به صورت مستقیم از تولیدکننده و عرضه در بازار به نرخ عادلانه در اولویت کاری تعاون روستایی استان قرار دارد.

پیاز در روزهای اخیر با قیمت بالایی در بازار استان سمنان عرضه می‌شد که موجب نارضایتی شهروندان شده بود.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...