دستگیری سارق و توقیف دام قاچاق در آستارا - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دستگیری سارق و توقیف دام قاچاق در آستارا

آستارا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و توقیف ۵۰ راس دام قاچاق و فاقد مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی روز دوشنبه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آستارا گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در آستارا، روز گذشته مأموران پلیس آگاهی، سارق ۳۶ ساله را در این شهر شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی در مرکز پلیس آگاهی به هفت فقره سرقت لوازم داخل خودرو در آستارا اعتراف کرد و شهروندان، خودروهای خود را به دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنند.

نمازی گفت: وجود اسناد و مدارک خودرو در داخل آن، امکان فروش خودروی سرقتی را فراهم می کند و رانندگان از گذاشتن اشیاء گرانقیمت و اسناد و مدارک در وسیله نقلیه خودداری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا ادامه داد: روز گذشته به توقیف ۵۰ راس گاو بدون مجوز حمل در حین حمل با ۲ خودروی خاور در محور آستارا-اردبیل اقدام شد و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند و دام ها که چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزش داشتند به شبکه دامپزشکی تحول داده شدند.

وی اظهار کرد: نقل و انتقال بدون مجوز دام، برای جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام ممنوع است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا – اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال ایران است.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...