کشف ۱.۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام:

کشف ۱.۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

ایلام - رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از کشف تعداد سه هزار و ۶۵۰ عدد لوازم صنعتی و چسب خارجی به ارزش یک میلیارد و۴۶۰میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش اکودام، سرهنگ علی مهری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اطلاع ماموران پلیس آگاهی، مبنی بر ورود کالای صنعتی غیر مجاز و قاچاق توسط یکی از باربری‌های سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی در بازدید از باربری، موفق به کشف ۳ هزار و ۶۵۰ عدد لوازم صنعتی، چسب خارجی فاقد اسناد و مدارک گمرکی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و۴۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...