پرداخت بیش از ۸۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان اصفهان - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خبر داد:

پرداخت بیش از ۸۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان اصفهان

اصفهان- مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: پرداخت تسهیلات از منابع مختلف اعتباری در اختیار، به متقاضیان بخش کشاورزی تا پایان سال ۹۸ انجام شد.

کامران بقایی اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا پایان آن مبلغ هشت هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال تسهیلات از منابع مختلف اعتباری در اختیار، به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: استان اصفهان در سال ۱۳۹۸ با پرداخت دو هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ به ۲۳۷ طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی به لحاظ تعداد در کشور دارای رتبه اول و از لحاظ مبلغ پرداختی، در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: پرداخت تسهیلات از محل بند قانونی مذکور توسط بانک‌های عامل همچنان ادامه دارد.

رتبه اول اصفهان در پرداخت تسهیلات به کشاورزان خسارت دیده

وی ادامه داد: در راستای استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده استان در سال ۱۳۹۸، پیگیری‌های مستمر و اقدامات بسیار خوبی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه انجام شده است.

بقایی تاکید کرد: استان اصفهان به لحاظ تعداد مشمولین بهره مند از مزایای بند خ ماده ۳۳ برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور با پانزده هزار و ۷۳۵ فقره پرونده و جذب یک هزار و ۳۳۵ میلیارد ریال از اعتبارات تخصیصی این بند قانونی جهت بخشش سود و جرایم دیرکرد تسهیلات کشاورزان خسارت دیده حائز رتبه اول در سطح کشور است.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...