تحقق شعار جهش تولید با بهره‌برداری از طرح‌های بالای ۷۰ درصد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان:

تحقق شعار جهش تولید با بهره‌برداری از طرح‌های بالای ۷۰ درصد

زاهدان - سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری بالای ۷۰ درصد جز برنامه‌های عملیاتی این استان در سال جهش تولید است.

به گزارش اکودام، زهرا ابراهیمی روز جمعه در بازدید از طرح صنعتی آناهیتا رفتار شرق در زاهدان اظهارداشت: یکی از برنامه‌های عملیاتی سال جهش تولید رفع موانع به جهت بهره‌برداری از طرح‌های سرمایه گذاری با پیشرفت بالای ۷۰ درصد است و بهره برداری ازطرح‌ها گامی مهم در تحقق اهداف شعار سال محسوب می‌شود.
وی گفت: بر اساس این برنامه‌ریزی  تمامی طرح‌های سرمایه گذاری در بخش‌های صنعت،معدن، گردشگری، شیلات، کشاورزی و خدمات سلامت، انرژی‌های تجدید پذیر احصا شده و طرح آناهیتا رفتار شرق یکی از این طرح‌ها در حوزه‌ی صنعت است.
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرمایه گذاری این طرح بر اساس جواز تاسیس صادر شده ۱۵۰ میلیارد ریال است که پس از بهره‌برداری زمینه‌ی اشتغال مستقیم ۵۰ نفر را فراهم خواهد کرد.
وی یکی از مشکلات پیش روی این طرح را تامین منابع مالی و تسهیلات جهت خرید ماشین آلات عنوان کرد و افزود: با بانک ملی بعنوان بانک عامل و مشارکت کننده‌ی این طرح رایزنی‌های لازم صورت پذیرفت و مقرر شد که طی هفته آینده تسهیلات مورد نیاز پرداخت شود.
طرح صنعتی آناهیتا رفتار شرق تولید کنندهی انواع لوله‌های پلی اتیلن با موارد مصرف گازرسانی و آبرسانی در شهرک صنعتی زاهدان واقع شده است.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...