افزایش بهره وری رویکرد وزارت جهاد در اجرای برنامه های جهش تولید - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
معاون وزیر جهاد کشاورزی

افزایش بهره وری رویکرد وزارت جهاد در اجرای برنامه های جهش تولید

محمدرضا طلایی

طلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: رویکرد ما در اجرای برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید، کاهش هزینه های تولید با روش های علمی و اتکا به بهره وری است.

به گزارش اکودام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا طلایی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، با بیان این مطلب افزود: در شرایط تحریم های ظالمانه و مشکلات ارزی و اعتباری کشور، با خودکفایی در گندم توانستیم نان مردم را از تولید داخل تامین کنیم.

وی ادامه داد: کاهش وابستگی کشور در سایر محصولات استراتژیک از جمله روغن در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

طلایی با بیان این که شرایط امروز کشور، تحقق اقتصاد بدون نفت را ضروری ساخته است، اظهار کرد: با توسعه صادرات محصولات کشاورزی می توانیم ارز حاصل از صادرات را به واردات نهاده های کشاورزی مورد نیاز اختصاص دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم ایجاد و تقویت زنجیره های تولید در بخش کشاورزی تاکید و خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره های تولید از مزرعه تا سفره از برنامه های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری است.

طلایی، نیروی انسانی را سرمایه اصلی سازمانی دانست و افزود: در حوزه نظام پیشنهادات کارهای خوبی انجام شده است و ما در حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی اعتقاد داریم ارباب رجوع، همکار ما است و باید رضایت آنان را جلب کنیم.

وی با اشاره به اجرای فصل دهم قانون خدمات کشوری در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: برای تامین ۱۰۰ هزار دستگاه مسکن کارکنان نیز با وزارت راه و شهرسازی نوافق کرده ایم.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیاعلام نرخ هر کیلو گرم گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای تره بار

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر کیلو گرم گوشت بوقلمون از سوی سازمان مدیریت میادین و تره بار میوه و تره بار اعلام شد. هر ک...

کشاورزیهر کیلوگرم رطب مضاعفی ۹۰هزار تومان در میادین تره بار عرضه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین قیمت خرما در میادین و بازارهای میوه و تره بار از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر...

کشاورزیلزوم درخواست گواهی بهداشت گیاهی هنگام خرید نهال

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه موحدخواه، مدیر دفتر تهیه و تدوین ضوابط، استانداردها و برنامه‌های کنترل سازمان حفظ نباتات کش...

کشاورزینوروزگاه عشایری، فرصتی برای تجربه زندگی عشایر

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی میزبان، معاون سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اهمیت هرچه بیشتر آشنا شدن عموم مردم با ابع...