خرید گوشت مرغ از تولیدکنندگان استان سمنان به قیمت ۱۳۷۰۰ تومان - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

خرید گوشت مرغ از تولیدکنندگان استان سمنان به قیمت ۱۳۷۰۰ تومان

سمنان – رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان نگران ضررهای تولید مرغ‌های خود نباشند، گفت: شرکت پشتیبانی از امور دام استان مرغ‌های تولیدکنندگان را به قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

به گزارش اکودام، سید حسن میرعماد، با اشاره به چالش قیمت گوشت مرغ و ضرر و زیان مرغداران در استان اظهار داشت: خرید گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان آغازشده است.

وی با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان نگران ضررهای تولید مرغ‌های خود نباشند، افزود: این شرکت گوشت مرغ را از تولیدکنندگان به قیمت ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه روزهای اخیر خرید مرغ به قیمت کمتر از ۱۲ هزار تومان کاهش‌یافته است، تصریح کرد: تأمین نهاده‌های دامی از دیگر چالش‌های مهم این نهاد است که با هماهنگی دولت این نهاده‌های تأمین‌شده است.

میرعماد از توزیع این نهاده‌ها بین تولیدکنندگان خبر داد و گفت: سالانه ۲۶ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان سمنان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات مرغداران خاطرنشان کرد: برخی مرغداران مجبور هستند مرغ‌های آماده کشتار را پایین‌تر از قیمت‌های تمام‌شده به فروش برسانند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه در حال حاضر اقدامات برای جمع‌آوری مرغ سایز در کشتارگاه‌ها در حال انجام است، یادآور شد: ازاین‌پس مرغ‌های با سایز بالا به‌صورت قطعه‌بندی به بازار عرضه می‌شود.

میرعماد انجام هماهنگی لازم بین کشتارگاه‌های طیور استان، شرکت پشتیبانی، دامپزشکی و اتحادیه مرغداران را در دستور کار دانست و اضافه کرد: بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت کشتارگاه‌های استان از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...