۶۰ پروژه اقتصادی برای تحقق جهش تولید در همدان تعریف شده است - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون استاندار همدان:

۶۰ پروژه اقتصادی برای تحقق جهش تولید در همدان تعریف شده است

همدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ۶۰ پروژه اقتصادی و عمرانی که یا تقویت‌کننده تولید و یا جزئی از تولید هستند، در استان همدان تعریف شده است.

به گزارش اکودام، ظاهر پورمجاهد با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا و آسیب های ناشی از آن بر بخش های مختلف اظهار کرد: تلاش ها به گونه ای است که تولید و اشتغال استان همدان آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات تولیدکنندگان با جدیت بیشتری پیگیری می شود به شعار سال و نامگذاری آن به عنوان سال «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: ۶۰ پروژه اقتصادی و عمرانی که یا تقویت‌کننده تولید و یا جزئی از تولید هستند، در ابعاد مختلف برای استان همدان تعریف شده‌است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه با توجه به شعار سال جدید باید با تغییر نگاه‌، بستری برای تقویت واحدهای تولیدی و ارتقا تولید فراهم کنیم، بر شناسایی ظرفیت های نهفته استان همدان تاکید کرد.

وی جهش تولید را تکمیل کننده نام سال ۹۸ با عنوان رونق تولید دانست و گفت: طرح‌هایی که دچار مشکل شده و راکد هستند و یا به تملک سیستم بانکی درآمده اند باید احیا شده و فعالیت‌ خود را مجدد آغاز کنند.

پورمجاهد ظرفیت بخش خصوصی و ضرورت استفاده از این پتانسیل برای تحقق جهش تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده از توان نیروی انسانی نخبه در این عرصه نیز راهگشا خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه باید برای رفع خلأهای موجود همفکری داشت، گفت: امسال شکوفایی اشتغال و تولید در استان همدان را شاهد خواهیم بود که این امر منجر به ارتقای معیشت مردم خواهد شد.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...