۱۵۰۰ پروژه اشتغال روستایی در مازندران اجرا شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون استاندار مازندران:

۱۵۰۰ پروژه اشتغال روستایی در مازندران اجرا شد

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: سال قبل به هزار و ۵۰۰ پروژه اشتغال در روستاهای استان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش اکودام، حسن خیریان پور پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات در حوزه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال در استان گفت: سال قبل از محل تسهیلات روستایی مبلغ حدود ۳۱۵ میلیارد تومان به هزار و ۵۱۹ طرح و از محل تسهیلات روستایی نهادهای حمایتی نیز حدود ۹۱ میلیارد تومان به تعداد دو هزار و ۲۵۳ طرح پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران افزود: از محل تسهیلات اشتغال فراگیر, حدود ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۳۰۲ طرح در سطح استان مازندران پرداخت شد.

خیریان پور با اشاره به ظرفیت‌های بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ گفت: با پیگیری‌های استانداری و همکاری بانک‌های عامل و تلاش دستگاه‌های اجرایی مرتبط مبلغ حدود ۱۴۸ میلیارد تومان به ۲۲ طرح بخش صنعت و مبلغ حدود ۱۰۶ میلیارد تومان به ۳۵۲ طرح بخش کشاورزی از محل بند الف تبصره ۱۸ تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: از همین محل مبلغ ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای نیروگاه برق مقیاس کوچک پرداخت شد که از مجموع ۵۳ نیروگاه مقیاس کوچک در دست برنامه ریزی استان، تعداد ۲۲ نیروگاه با حجم سرمایه گذاری هزار و۲۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و مازندران حائز رتبه اول در بین ۳۱ استان کشور از این حوزه شده است.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...