واحدهای گوشت مرغ زنجان بدون تعطیلی - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

واحدهای گوشت مرغ زنجان بدون تعطیلی

رییس جهاد کشاورزی زنجان : تاکنون هیچ یک از واحدهای تولید گوشت مرغ در استان به واسطه کاهش قیمت مرغ و افزایش قیمت نهاده ها و سخت شدن شرایط تولید، تعطیل نشده است.

رییس جهاد کشاورزی زنجان : تاکنون هیچ یک از واحدهای تولید گوشت مرغ در استان به واسطه کاهش قیمت مرغ و افزایش قیمت نهاده ها و سخت شدن شرایط تولید، تعطیل نشده است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز زنجان ؛ تاراسی با بیان‌ اینکه موردی از معدوم سازی جوجه های یک روزه در استان زنجان هم‌ اتفاق نیفتاده است افزود: جوجه ریزی انجام شده در واحدهای تولیدی متناسب با سال گذشته و حتی بیشتر از آن انجام گرفت و مشکلی هم پیش نیامد
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در یک ماه گذشته شرکت پشتیبانی امور دام این استان نزدیک به ۷۰۰ تن گوشت مرغ ازتولیدکنندگان خریداری کرد که این اقدام حمایتی در شرایطی که مرغداران با چالش‌هایی مواجه هستند، نتایجی همچون جلوگیری از کاهش بیش از اندازه و تثبیت قیمت در بازار را در برداشت.
وی اصلی ترین نیاز واحدهای تولیدی را تامین نهاده اعلام‌کرد و گفت: امیدواریم با تسریع در ترخیص نهاده های وارداتی به کشور در روزهای آینده، بخشی از مشکلات در این خصوص حل شود.

استان زنجان سالیانه ۵۴ هزارتن تولیدات حوزه طیور دارد که نیمی ازآن در استان مصرف می شود و بقیه به سایر استانها ارسال می شود .

هم اکنون ۳۱۰واحد پرورش طیور شامل مرغ گوشتی، مرغ تخم‌گذار و بوقلمون در استان فعالیت دارند که از این تعداد ۲۳۸ واحدپرورش مرغ گوشتی و ۱۷ واحد نیز در زمینه پرورش مرغ تخم‌گذار فعالیت می کنند.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...