لیست کارخانجات خوراک دام و طیور کشور - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

لیست کارخانجات خوراک دام و طیور کشور

پرورش دام و طیور یکی از صنایع پر رونق در ایران محسوب می شود. هر روز بر تعداد افرادی که علاقه مند حضور در این صنعت پر رونق هستند افزوده می شود. در چنین شرایطی بررسی فهرست کارخانه هایی که خوراک دام و طیور را عرضه می کنند خالی از لطف نخواهد بود.

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که موفقیت این دامداری ها را تحت تاثیر قرار می دهد تامین خوراک مناسب برای دام هاست. اگر دامداری ها نتوانند خوراک مناسبی برای دام های خود تامین کنند بدون شک با مشکلات متعددی روبرو خواهند شد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. پس همراه ما باشید.

چگونه مرغوب ترین خوراک دام و طیور را تشخیص دهیم؟

زمانی که صحبت از پرورش دام و طیور به میان می آید فاکتورهای مختلفی به ذهن خطور می کند. یکی از این موارد تامین و تشخیص خوراک مرغوب برای دام هاست. اگر شما به عنوان دامدار نتوانید خوراک مناسبی برای دام هایتان تامین کنید هزینه ها و سرمایه هایی که در این زمینه صرف کرده اید را به هدر خواهید داد. روش های زیادی برای تشخیص خوراک مرغوب دام وجود دارد. قبل از اینکه به سراغ خرید خوراک دام بروید باید نکات مختلفی را مدنظر داشته باشید. یکی از همین نکات تعیین و بررسی اجزای تشکیل دهنده خوراک است. شما به عنوان خریدار باید بتوانید بخش های اصلی خوراک طیور را بشناسید و بر اساس آن خرید خوبی داشته باشید.

معمولا دامدارانی که تازه کار خود را آغاز کرده اند نمی توانند آزمایشگاه های کنترل کیفی خودشان را داشته باشند. راه اندازی و تاسیس این آزمایشگاه ها به نیرو و سرمایه زیادی نیاز دارد و همین امر افراد را در تعیین خوراک مرغوب با مشکل مواجه می سازد. افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند باید خودشان را با تکنیک های مختلفی مجهز سازند. یکی از همین تکنیک ها استفاده از حس لامسه است. شما می توانید به کمک حس لامسه تان کیفیت خوراکی که تهیه می کنید را بسنجید و آن را به درستی ارزیابی کنید. به عنوان مثال یک قاشق تراشه برنج یا سبوس برنجی که خریداری کرده اید را روی دست تان بریزید و آن را لمس کنید. چه احساسی به شما دست می دهد؟ اگر احساس می کنید دانه ها بیش از حد معمول زبر هستند باید به وجود تقلب شک کنید.

یکی دیگر از روش هایی که می توانید برای تعیین خوراک دام مرغوب استفاده کنید کمک گرفتن از فشار دست است. کمی تراشه برنج بردارید و لای انگشتان تان فشار دهید. اگر تراشه برنجی که خریداری کرده اید کیفیت خوبی داشته باشد باید اثر فشار انگشت بر روی آن باقی بماند. در کنار همه این مواردی که بیان کردیم ارزیابی کیفیت خوراک دام به کمک حس چشایی هم امکان پذیر است.

لیست کارخانجات خوراک دام و طیور تهران

کارخانه های زیادی در ایران و خارج از کشور مشغول خرید و فروش خوراک دام هستند. به خاطر داشته باشید که خرید خوراک دام تنها به کارخانه های ایرانی محدود نمی شود و شما می توانید از کارخانجات خارجی نیز خرید خوراک دام خود را انجام دهید. با اینحال اگر به دنبال خرید از کارخانه های داخلی هستید بهتر است کمی تحقیق کنید و به دنبال شرکت هایی باشید که خوراک با کیفیتی در اختیارتان می گذارند.

انجام امور تجاری در کنار لذت بردن از سفرهای تفریحی

یکی از جمله کارهایی که بسیاری از صاحبین کسب و کار انجام میدهند این است که در کنار سفرهای خارجی تفریحی که می روند امور مربوط به کسب و کار خود را نیز انجام میدهند. از آنجا که مالزی یکی از جمله کشورهایی است که حرف های بسیاری در خصوص امور دام و طیور دارد، شما نیز می توانید به عنوان مدیر یک کسب و کار مربوط با این حوزه یک تور مالزی تهیه کرده و کنار لذت بردن از سفر تفریحی خود روزهایی را نیز به تحقیق و بررسی کارخانجات خوراک دام و طیور این کشور بگذرانید.

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...