توزیع ۴۱۳ بسته گوشت نذری بین خانوارهای نیازمند میاندوآبی - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

توزیع ۴۱۳ بسته گوشت نذری بین خانوارهای نیازمند میاندوآبی

۴۱۳ بسته گوشت قرمز و سفید نذری به مناسبت ولادت حضرت مهدی موعود (عج) و با نیت سلامتی آن حضرت بین خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا در میاندوآب توزیع شد.

فرمانده پایگاه قائم آل محمد(عج) حوزه یک شهری میاندوآب روز جمعه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این میزان گوشت اهدایی از سوی خیران، بسیجیان و هیات‌های عزاداری در این شهرستان توزیع شد.

محمد محمودی افزود: هر سال مردم و دوستداران اهل بیت (ع) در این شهرستان سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را جشن می‌گرفتند ولی امسال به علت شیوع بیماری کرونا جشن متفاوتی را برگزار و خیّران به جای جشن گرفتن در مساجد و مراکز مذهبی، جشن را به سر سفره نیازمندان بردند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده با همکاری خیّران، هیات امنای مسجد قائم آل محمد (عج) و کانون فرهنگی هنری این مسجد ۱۰۰ بسته گوشت مرغ و قرمز در سالروز ولادت امام زمان (عج) تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی اظهار داشت: همچنین به همین مناسبت ۳۱۳ بسته گوشت قربانی توسط اعضای «هیات خواهران آنام زهرا (س) » در کوی تقی‌آباد این شهرستان توزیع شد.

همچنین در یک اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه دیگر توسط نانوایان خیر شهر میاندوآب در سالروز ولادت میلاد امام زمان (عج)، هفت هزار قرص نان لواش به همراه ماسک بسته‌بندی شده در نقاط مختلف توسط هیات محبان این شهرستان توزیع شد.

جشن‌های مربوط به نیمه‌شعبان همه‌ساله بر اساس یک سنت دیرینه عصر ۱۴ شعبان در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی آغاز می‌شد ولی امسال آیین‌های دسته‌جمعی به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نشد.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...