توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز ایجاد امنیت غذایی است - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون پشتیبانی و سرمایه گذاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور:

توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز ایجاد امنیت غذایی است

شهرکرد- معاون پشتیبانی و سرمایه گذاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: توسعه بخش کشاورزی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد تا امنیت غذایی مردم تأمین شود.

به گزارش اکودام، محمدرضا حزبئی ظهر یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست پشتیبانی امور دام استان چهارمحال و بختیاری گفت: کشور در شرایط خاصی قرار داد و بیماری کرونا و تحریم و شرایط سختی را برای کشور ایجاد کرده است.

وی افزود: برای قرار گرفتن در کنار تولید کنندگان بین المللی باید محصول باکیفیت را به بازار عرضه کرد و در چرخه تولید هم تولید کننده و هم مصرف کننده را مدنظر قرار داد

معاون پشتیبانی و سرمایه گذاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: وضعیت امنیت غذایی در کشور نشان می‌دهد که تهدیدها و فرصت‌هایی در رابطه با امنیت غذایی کشور در هر سه مؤلفه موجودی غذا، دسترسی به غذا و استفاده از غذا وجود دارند که نیاز به یک گام اساسی و مدیریت راهبردی در سطح کشور دارد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی و مشکلاتی که ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده باید به بخش کشاورزی اهمیت بیشتری دهیم تا امنیت غذایی مردم تأمین باشد.

معاون پشتیبانی و سرمایه گذاری شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: متأسفانه در کشور بیشتر به وزن مرغ توجه می‌شود که با استاندارد کردن وزن و سایز مرغ گوشتی باعث ارتقای کیفیت گوشت مرغ تولیدی مطابق با استانداردهای جهانی و تأمین سلامت مصرف کنندگان می‌شود.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...