هزار و ۸۹ بسته غذایی در فردوس توزیع شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هزار و ۸۹ بسته غذایی در فردوس توزیع شد

بیرجند - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: مرحله نخست رزمایش «کمک مومنانه» با توزیع یک‌هزار و ۸۹ بسته مواد غذایی در این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ حسین خدادادی روز چهارشنبه افزود: ارزش هر بسته غذایی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است و شامل برنج، گوشت قرمز و سفید، رب، روغن و ماکارونی است.

وی بیان کرد: پیگیر هستیم با همت خیرین، بنیاد برکت، آستان قدس رضوی و صندوق مولود کعبه در مرحله دوم رزمایش و همزمان با تولد امام حسن مجتبی(ع) ۷۰۰ بسته غذایی دیگر بین نیازمندان شهرستان توزیع کنیم.

خدادادی با اشاره به همکاری ۷۶ نفر از بسیجیان شهرستان در رزمایش کمک مومنانه، اظهار داشت: همچنین  امروز ۲۰ وام قرض‌الحسنه به مبلغ سه میلیون تومان به کاسبان آسیب دیده از کرونا پرداخت کردیم و رایزنی‌ها برای پرداخت ۸۰ وام سه میلیون تومانی دیگر در حال انجام است. ‌

وی با بیان اینکه در مرحله نخست کمک مومنانه با رایزنی‌های انجام شده با صاحبان واحدهای صنفی، اجاره بهای ۵۰ واحد صنفی به ارزش ۲۵ میلیون تومان بخشیده شد، اظهار داشت: همچنین یکی از خیرین بدهی ۱۲ میلیون تومانی برخی از نیازمندان به سوپرمارکت‌ها و قصابی‌ها را تسویه حساب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: با توجه به اینکه رزمایش کمک مومنانه در ۲ مرحله دیگر در شهرستان اجرا خواهد شد از خیرین درخواست داریم با کمک‌های نقدی خود ما را در اجرای هر چه بهتر این رزمایش یاری کنند.

خدادادی افزود: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا، ۱۵ هزار عدد ماسک توسط بسیجیان شهرستان تولید و رایگان توزیع شد، همچنین ضدعفونی کردن شهرها و روستاهای شهرستان به صورت مستمر در دست انجام است.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...