تشدید نظارت بر بازار قرچک در آستانه ماه مبارک رمضان - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تشدید نظارت بر بازار قرچک در آستانه ماه مبارک رمضان

تهران- فرماندار قرچک گفت: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان و به منظور رفع نگرانی‌های مردم در تأمین کالاهای اساسی، طرح تشدید نظارت بر بازار شهرستان قرچک انجام می‌شود.

به گزارش اکودام، بهمن خطیبی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار کرد: ماه مبارک رمضان امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط ویژه کسبه و تولیدکنندگان، از شرایط خاصی برخوردار است و دستگاه‌های نظارتی موظفند تا برای رفع دغدغه مردم، نظارت ویژه‌ای به بازار مصرف داشته باشند.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سطح شهرستان قرچک، از روزهای پایانی سال تا کنون، مشکل خاصی درخصوص تأمین مایحتاج ضروری مردم وجود نداشته و ازاین ‌پس نیز با همکاری دستگاه‌های مسئول و مردم، هیچ مشکلی در بازار و اقلام موردنیاز مردم وجود نخواهد داشت.

خطیبی افزود: ادارات عضو ستاد تنظیم بازار باید با نظارت دقیق بر توزیع و فروش مایحتاج مردم، از فشار بر مردم در ایام ماه مبارک رمضان جلوگیری کرده و اجازه ندهند تا برای تأمین مایحتاج مردم، مشکلی به وجود آید.

وی اظهار کرد: تشدید نظارت بر تحولات بازار اقلام ضروری خوراکی برای جلوگیری از جولان واسطه‌ها و عدم کمبود برای مردم به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان که تقاضای خرید بیشتر می‌شود از خواسته‌های مردم است که باید از سوی مسئولان دستگاه‌های نظارتی محقق شود.

فرماندار قرچک گفت: تمهیدات ملی و استانی برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم اندیشیده شده و در سطح شهرستان نیز کالاهایی مانند قند و شکر، روغن، گوشت و مرغ به میزان موردنیاز مردم عرضه می‌شود.

وی تأکید کرد: باید تلاش کرد که در این شرایط سخت معیشتی ناشی از تعطیلی برخی کسب‌وکارها و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مردم به‌موقع نیازهای خود را برآورده و کالاهای موردنیاز را با قیمت مناسب تأمین کنند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...