صادرات ۵۰۰ تن محصولات دامی از لرستان به چهار کشور جهان - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صادرات ۵۰۰ تن محصولات دامی از لرستان به چهار کشور جهان

معاون دامپزشکی لرستان گفت: در فروردین‌ماه امسال بیش از 500 تن محصولات دامی از لرستان صادر شده است، تصریح کرد: این محصولات به کشورهای چین، ویتنام، عراق و افغانستان صادرشده‌اند.

به گزارش اکودام، احسان سلیمانی امروز در خرم‌آباد، اظهار داشت: محصولات دامی برای صادرات به خارج از کشور نیازمند مجوز‌های دامپزشکی استان هستند.

وی با بیان اینکه فرآیند صادرات محصولات دامی زیر نظر دامپزشکی است، افزود: در همین راستا سال گذشته ۲۰۰ تن پای مرغ به کشورهای همسایه صادر شد.

 معاون سلامت دامپزشکی لرستان بیان کرد: با توجه به تجارب سال گذشته امسال برای افزایش صادرات محصولات دامی مانند گوشت مرغ، تخم‌مرغ، پای مرغ و شیر خشک برنامه‌های خوبی در استان انجام شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه امسال بیش از ۵۰۰ تن محصولات دامی از لرستان صادر شده است، تصریح کرد: این محصولات به کشورهای چین، ویتنام، عراق و افغانستان صادرشده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: فرآیند صادرات محصولات دامی توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و مجموعه دامپزشکی تنها بر کار آن‌ها نظارت می‌کند و موانع پیش روی صادرکنندگان را رفع می‌کند.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...