قانون کار به نفع کارگران اصلاح شود / قراردادهای یک ماهه یعنی از بین رفتن کامل امنیت شغلی - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نماینده منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

قانون کار به نفع کارگران اصلاح شود / قراردادهای یک ماهه یعنی از بین رفتن کامل امنیت شغلی

ساوه- نماینده منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اصلاح قانون کار به نفع کارگران گفت: قراردادهای یک ماهه یا سفید امضاء سبب از بین رفتن امنیت شغلی کارگران می شود.

حجت‌الاسلام محمد سبزی شامگاه سه شنبه با حضور در خانه کارگر ساوه و زرندیه در دیدار با دبیر و اعضای هیات اجرایی خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه و رئیس تامین اجتماعی شعبه یک این شهرستان طی سخنانی گفت: می بایست، کارگروهی متشکل از کارشناسان و متخصصان برای بررسی مشکلات کارگران تشکیل شود.

وی ضمن رد هرگونه سیاسی کاری در مطالبات صنفی و کارگری افزود: اگر مسئولی نتواند وظایف خود را به نحو احسن و در چارچوب قانون انجام دهد و به انحراف برود، باید جای خود را به دیگران بدهد.

منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: جای تاسف است که در نظام اسلامی مدیری میلیون‌ها تومان حقوق می‌گیرد، اما کارگران زحمتکش با دریافت حداقل حقوق حتی از رفاه نسبی هم محرومند.

وی ضمن تاکید بر اصلاح قانون کار به نفع کارگران گفت: مردم در انتخابات مجلس نشان دادند که  به دنبال تغییر در نوع خدمت رسانی هستند، در مجلس یازدهم ارتقای معیشت مردم و بهبود شرایط اقتصادی کشور از اولویت های مهم خواهد بود.

سبزی قراردادهای یک ماهه یا سفید امضاء را سبب از بین رفتن امنیت شغلی کارگران دانست و گفت: کارگران ولی نعمتان ما هستند و باید به لحاظ اجتماعی از ارزش و قرب بالایی برخوردار باشند، نه اینکه همواره شاهد تضییع حقوق آنان باشیم.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...