اهدای لباس ایزوله توسط اتاق بازرگانی خرمشهر - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اهدای لباس ایزوله توسط اتاق بازرگانی خرمشهر

آبادان - رییس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: ۹۴۰ دست لباس ایزوله اورژانسی، جراحی و آی‌سی‌یو و تعداد ۷۲۰ عدد ماسک ان ۹۵ به بیمارستان طالقانی آبادان اهدا شد.

هانی فیصلی چهارشنبه اظهار داشت: به همت اتاق ایران و اعضای اتاق بازرگانی خرمشهر در قالب کمپین نفس، لوازم مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان طالقانی آبادان برای مبارزه با بیماری کرونا تهیه و اهدا شد.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا  در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

وی افزود:در همین راستا و با حمایت اتاق‌های ایران و تهران و همچنین مشارکت اعضای هیئت نمایندگان و جمعی دیگر از فعالان اقتصادی منطقه، با تخصیص مبلغی بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بیش از سه هزار و ۷۰۰ قلم کالای پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌های خرمشهر و شادگان خریداری و توزیع شد.

فیصلی گفت:پنج دستگاه ونتیلاتور ( دستگاه تنفسی مصنوعی) قابل حمل، ۳۰۰ عدد گان ضد ویروس وایزوله جراحی و آی سی یو، همچنین یکهزارو ۱۰۰ دست گان( لباس ضد ویروس )، سه هزار عدد ماسک پزشکی و ۴۰۰ لیتر محلول ضد عفونی از دیگر اقلام اهدائی اتاق بازرگانی خرمشهر به بیمارستان های منطقه می باشند.

وی به ضدعفونی و گندزدایی پایانه تجاری شلمچه و پاسگاه‌های مرزی با کمک اتاق بازرگانی خرمشهر اشاره کرد و گفت:ضدعفونی تاکسی‌ها و کامیون‌های ورودی به شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت:در حال هماهنگی با بازرگانان و تجار برای تهیه بسته معیشتی برای افراد کم‌ برخوردار و خانواده‌های نیازمند در خرمشهر هستیم.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به  ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...