۹۰ پروژه اقتصاد مقاومتی لرستان دارای اهداف جهش تولید هستند - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان:

۹۰ پروژه اقتصاد مقاومتی لرستان دارای اهداف جهش تولید هستند

خرم‌آباد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: حدود ۹۰ پروژه اقتصاد مقاومتی لرستان در بخش‌های مختلف، اهداف «جهش تولید» را محقق می‌سازند.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان به ریاست سید موسی خادمی استاندار لرستان و با حضور حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، سمانه حسن پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن جلسات استانداری لرستان تشکیل شد.

سمانه حسن پور دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت پروژه‌های مرتبط با جهش تولید، اظهار داشت: از ۲۰۶ پروژه معرفی شده توسط دستگاه‌های اجرایی استان، حدود ۹۰ پروژه در بخش‌های مختلف که اهداف جهش تولید را محقق می‌سازد نظیر پروژه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و شیلات و دانش بنیان و همچنین زیرساخت‌های مؤثر بر جهش تولید همانند راه، آب، برق و گاز هستند.

وی تصریح کرد: باید زیر ساخت‌های مرتبط با تولید را مدنظر داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان اظهار داشت: تأمین اعتبار پروژه‌ها از منابع مختلف نظیر اعتبارات بودجه عمومی دولت (ملی و استانی)، سرمایه گذاری بخش خصوصی، تعاونی، تسهیلات و منابع داخلی شرکت‌های دولتی تأمین خواهد شد.

حسن پور گفت: دستگاه‌های اجرایی مانند صنعت، معدن و تجارت استان پروژه‌هایی را بایستی انتخاب کنند که از جنس جهش تولید بوده و از فرصت‌های به وجود آمده برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش برای استان بهره مند شوند.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...