۷۰ درصد متقاضیان غرفه‌های میادین میوه تهران، افراد حقیقی هستند - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۷۰ درصد متقاضیان غرفه‌های میادین میوه تهران، افراد حقیقی هستند

بنابر اعلام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، ۷۰ درصد متقاضیان تصدی غرفه‌های میادین میوه و تره بار، افراد حقیقی هستند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، جلسه شورای واگذاری حق بهره‌برداری موقت از اماکن عرضه محصولات کشاورزی در نیمه اول سال ۹۹ با حضور افشین حبیب‌زاده، نماینده ناظر شورای اسلامی شهر تهران بر سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برگزار شد.
براساس این گزارش، واگذاری تعدادی از اماکن عرضه محصولات کشاورزی با توجه به تقویم زراعی مناطق مختلف کشور، پس از اطلاع‌رسانی به تولیدکنندگان واجد شرایط، برگزار می‌شود و ۷۰ درصد متقاضیان این دوره واگذاری غرفه‌های میادین میوه و تره بار را افراد حقیقی و ۳۰ درصد را افراد حقوقی تشکیل داده‌اند.
این گزارش می افزاید: به ترتیب استان‌های همدان، مرکزی، کردستان، سمنان، گلستان و تهران، بیشترین متقاضیان دریافت غرفه را به خود اختصاص دادند و از بین متقاضیان، ۳۲ درصد خواهان دریافت غرفه‌های میوه و ۶۸ درصد خواهان دریافت غرفه‌های محصولات فرنگی هستند.
همچنین به منظور حضور هر چه بیشتر باغداران و کشاورزان در میادین میوه و تره بار و حذف هرگونه دلالی و واسطه‌گری احتمالی، هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های سراسر کشور و اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی فعال در این حوزه با هدف امکان حضور مستقیم تولیدکنندگان محصولات کشاورزی صورت گرفته است.
بیش از ۲۴۰ میدان و بازار میوه و تره بار در شهر تهران فعال است

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...