هفت انبار احتکار کالاهای اساسی در ایرانشهر کشف شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

هفت انبار احتکار کالاهای اساسی در ایرانشهر کشف شد

زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه این شهرستان هفت انبار ارزاق عمومی احتکار شده را کشف کردند.

محسن گل محمدی روز دوشنبه اظهارداشت: پس از رصد اطلاعاتی انجام گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه ایرانشهر و اخذ دستورات قضایی، هفت انبار و سوله ارزاق و مایحتاج عمومی که اقدام به احتکار کالاهای اساسی و مواد ضدعفونی مورد نیاز شهروندان را در ماه مبارک رمضان کرده بودند شناسایی و کشف شد.

وی با بیان اینکه هشت نفر متهم نیز در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند افزود: در برآورد اولیه اقلام کشف شده توسط کارشناسان اقتصادی ارزش این اجناس بیش‌از پنجاه میلیارد ریال اعلام شد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: براساس قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها با قید اولویت و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی بیان کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند با تمامی سودجویان و احتکارکنندگان مایحتاج مردم با جدیت و قاطعیت و به قید فوریت برخورد قضایی خواهد شد.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...