۲۳ مباشر و عاملان تعاونی روستایی کالاهای اساسی رمضان در چابهار را توزیع می‌کنند - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۲۳ مباشر و عاملان تعاونی روستایی کالاهای اساسی رمضان در چابهار را توزیع می‌کنند

چابهار- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: ۲۳ مباشر و عاملان تعاونی روستایی کالاهای اساسی رمضان در این شهرستان را با هدف تامین کالای مورد نیاز مردم، کاهش و تثبت قیمت‌ها توزیع می‌کنند.

به گزارش اکودام، حمیدرضا شایان روز جمعه اظهارداشت: مجموعه کالاهای اساسی تنظیم بازار پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان شامل برنج، شکر، روغن نباتی، گوشت منجمد و مرغ منجمد است و در همین ارتباط نیز فقط حواله‌های برنج هندی و شکر در هفته آتی به شهرستان چابهار خواهد رسید.

وی بیان کرد: با توجه به تفکیک شهرستان دشتیاری از شهرستان چابهار، علاوه بر عاملان توزیع تعاونی روستایی، از تعدادی از کسبه شهر نوبندیان، شهر نگور و شهر پلان نیز بعنوان مباشر استفاده شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: یکی اهداف کار گروه تنظیم بازار شهرستان در سالجاری، توزیع کالاهای اساسی، با استفاده از توان فروشگاه زنجیرهای شامل فروشگاه افق کوروش، رفاه، اتکا و عاملان تعاونی روستایی و فروشگاه‌های بزرگ است.

وی تصریح کرد: در ایام پایانی سال نیز توزیع کالاهای اساسی شامل شکر،گوشت قرمز و مرغ منجمد، برنج و روغن یارانه‌ای به منظور تنظیم بازار در نقاط مختلف چابهار توزیع شده است.

شایان ادامه داد: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در چابهار وجود ندارد و کالاهای اساسی، اعم از گوشت قرمز و مرغ منجمد، برنج و شکر طرح تنظیم بازار و روغن مورد نیاز شهرستان‌های چابهار و دشتیاری توسط مباشران و سایر فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر روند توزیع کالاها توسط بازرسان این اداره انجام می‌شود خاطرنشان کرد: از شهروندان چابهاری درخواست می‌شود هر گونه تخلف صنفی را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند.

سرخط اخبار اخبار استانها
سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهااراده ملت ایران بر دشمنان فائق آمده است/ بیکاری در خوزستان حل شود

سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در مراسم افتتاح پروژه زمزم ۳ در شرکت فولاد خوزستان و سایر پروژه‌های صنعتی استان خوز...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهابزرگترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در اهواز افتتاح شد

این طرح به عنوان بزرگترین مگا مدول آهن اسفنجی ایران با هدف تکمیل زنجیره تولید و تأمین کمبود آهن اسفنجی مورد نیاز کشو...

سید ابراهیم رئیسی

اخبار استانهادیدار رییس‌جمهور با نمایندگان کارگران هفت تپه

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز جمعه برای افتتاح طرح مهم پاک چوب با بالگرد عازم شوش بود در مسیر حرکت بالگرد و ...

اخبار استانهابازدید وزیر جهاد کشاورزی از مزارع دزفول

پیش از ظهر جمعه محمدعلی نیکبخت در ادامه سفر خود به استان خوزستان از مزارع کشت ذرت دانه‌ای، چغندر قند پاییزه، گندم و کل...