تمام نمایشگاه‌ های بهاره و تخصصی در گیلان لغو شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
رئیس سازمان صمت گیلان:

تمام نمایشگاه‌ های بهاره و تخصصی در گیلان لغو شد

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به لغو تمام نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا و تخصصی در این استان، گفت: این اقدام در راستای پیشگیری از ویروس کرونا انجام می شود.

به گزارش اکودام  فرهاد دلق پوش عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: تمام نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (بهاره) و تخصصی در گیلان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا لغو شد.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود با نزدیک شدن به ایام عید پنج نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌ها برپا شود، افزود: علیرغم آمادگی قبلی، به منظور پیشگیری از تجمع مردم و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه‌ها در گیلان لغو شد.

دلق پوش در ادامه به ذخیره سازی و تأمین کالاهای اساسی بازار گیلان در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: تمام اقلامی که مقرر بود در نمایشگاه‌های بهاره عرضه شود با تخفیف در فروشگاه‌های بزرگ استان از طریق شبکه توزیع در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر عدم نگرانی مردم از تأمین کالاهای اساسی، تصریح کرد: در تأمین کالاهای اساسی اعم از مواد پروتئینی (گوشت سفید و قرمز)، شکر، روغن مایع و جامد، انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی، ملزومات بهداشتی و خشکبار و میوه‌های پرمصرف هیچ گونه کمبودی نداریم.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به پایش مستمر بازرسان این سازمان بر شبکه توزیع، رصد انبارها و شرکت‌های پخش در تمام ایام نوروزی به صورت کشیک، بیان کرد: بازرسان این سازمان علاوه بر شرکت‌های توزیع عمده، بر شبکه عرضه و توزیع مویرگی در سطح شهر نیز نظارت دارند تا کالاهای اساسی با قیمت مناسب و مصوب به دست مصرف کنندگان برسد.

وی در ادامه بر برخورد شدید با محتکران اقلام بهداشتی تأکید کرد و افزود: با متخلفان با جرایم و مجازات‌های سنگین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

دلق پوش با اشاره به کشف و ضبط ۶۴ هزار دستکش و ۴۳۶ بطری الکل به ارزش ۳۳ میلیون تومان در یک داروخانه در شهرستان فومن، گفت: این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرخط اخبار نمایشگاه ها و همایش ها

نمایشگاه ها و همایش هادرخشش شرکت‌های دانش بنیان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابست...

این نمایشگاه بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه چاپ و بسته بندی است که شرکت‌هایی از  چین، ایتالیا و آلمان نیز ...

نمایشگاه EuroTier

نمایشگاه ها و همایش هابرگزاری نمایشگاه EuroTier آلمان به تعویق افتاد

به گزارش اکودام، شرکت DLG در اطلاعیه ای ضمن اعلام تعویق زمان برگزاری دو نمایشگاه خود زمان برگزاری جدید این نمایشگاه را ا...

بهداشت و سلامتنخستین نمایشگاه سال ۹۹ در حوزه جهش تولید برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، «بهمن حسین زاده»، مدیرعامل...

نمایشگاه

نمایشگاه ها و همایش هازمان برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۰ تغییر کرد

شرکت پالار سامانه مجری نمایشگاه بین الملی ایران اگروفود در اطلاعیه شماره 4 اعلام کرد: قابل توجه کلیه متقاضیان مشا...