اصفهان، میزبان معتبرترین نمایشگاه کشاورزی کشور - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

اصفهان، میزبان معتبرترین نمایشگاه کشاورزی کشور

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی (آبیاری، زراعت، نهاده‌ها و باغبانی) به عنوان معتبرترین رویداد نمایشگاهی این بخش کشور در اصفهان برپا می‌شود.

این نمایشگاه که طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود، ۱۲۰ مشارکت‌کننده از ۱۴ استان کشور را گرد هم جمع خواهد کرد.

مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه که از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کرمان، کردستان، گلستان، سمنان، البرز، یزد، همدان و قزوین در این نمایشگاه حضور دارند، توانمندی‌ها، کالاها و خدمات خود را در ۹۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌دهند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی اصفهان، زمینه‌هایی همچون سیستم‌های نوین آبیاری، نهادهای کشاورزی، کشت گلخانه‌ای و ماشین‌آلات و مکانیزاسیون را در بر می‌گیرد و نسبت به دوره گذشته ۳۰ درصد در تعداد مشارکت‌کنندگان و ۳۰ درصد در میزان متراژ غرفه‌های نمایشگاهی پیشرفت داشته است.

این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های موجود در بخش کشاورزی کشور، ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی، آشنایی باآخرین دستاوردها و فناوری‌های تخصصی ارائه شده از سوی غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه، بهره‌گیری گسترده از تبلیغات در جهت افزایش اعتبار و معرفی بهتر شرکت‌کنندگان، واگذاری فضای کاملاً تخصصی جهت بازاریابی و معرفی کالاها و خدمات شرکت، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد زمینه‌های مناسب جهت بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته‌های علمی، تجربیات و تخصص و بازاریابی و بررسی امکانات جهت صدور محصولات کشاورزی به خارج از کشور برگزار می‌شود.

در کنار این نمایشگاه نیز برنامه‌ها و سمینارهای جانبی مختلفی برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توان به سمینار توسعه کشاورزی دقیق و هوشمند با استفاده از مکانیزاسیون همراه با اعطای گواهینامه، دوره آموزشی سیستم‌های مدرن آبیاری قطره‌ای با اعطای گواهینامه، سمینار آموزشی کاهش مضرات سموم شیمیایی و توسعه کشاورزی پایدار، سمینار آموزشی ترویجی کشاورزی هوشمند با محوریت پهپاد و پذیرش طرح و ایده‌های نو در مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی اشاره کرد.

کشاورزان، دانشجویان رشته کشاورزی، واحدهای مهندسی کشاورزی، واحدهای تبلیغات و بازریابی کشاورزی، شرکت‌های صنعتی کشاورزی، نمایندگی‌ها و بخش‌های کشاورزی دولتی، مدیران شرکت‌های کشاورزی، توزیعکنندگان و فروشندگان تجهیزات و ماشینآلات کشاورزی، کارآفرینان، مزرعه‌داران، باغداران و پرورش دهندگان گل و گیاه، فناوری‌ها و انجمن‌های تحقیقاتی، دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی از جمله مخاطبان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی اصفهان خواهند بود.

علاقمندان به بازدید از این رویداد نمایشگاهی می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ روزهای ۲۶ تا ۲۹ آذرماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

سرخط اخبار نمایشگاه ها و همایش ها

نمایشگاه ها و همایش هادرخشش شرکت‌های دانش بنیان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابست...

این نمایشگاه بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه چاپ و بسته بندی است که شرکت‌هایی از  چین، ایتالیا و آلمان نیز ...

نمایشگاه EuroTier

نمایشگاه ها و همایش هابرگزاری نمایشگاه EuroTier آلمان به تعویق افتاد

به گزارش اکودام، شرکت DLG در اطلاعیه ای ضمن اعلام تعویق زمان برگزاری دو نمایشگاه خود زمان برگزاری جدید این نمایشگاه را ا...

بهداشت و سلامتنخستین نمایشگاه سال ۹۹ در حوزه جهش تولید برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، «بهمن حسین زاده»، مدیرعامل...

نمایشگاه

نمایشگاه ها و همایش هازمان برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۰ تغییر کرد

شرکت پالار سامانه مجری نمایشگاه بین الملی ایران اگروفود در اطلاعیه شماره 4 اعلام کرد: قابل توجه کلیه متقاضیان مشا...