برگزاری نمایشگاه EuroTier آلمان به تعویق افتاد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

برگزاری نمایشگاه EuroTier آلمان به تعویق افتاد

نمایشگاه EuroTier

شرکت DLG برگزاری نمایشگاه های EuroTier و EnergyDecentral را که قرار بود در تاریخ ۱۷ -۲۰ نوامبر برگزار شود بدلیل شرایط پاندمی کرونا سه ماه به تعویق انداخت.

به گزارش اکودام، شرکت DLG در اطلاعیه ای ضمن اعلام تعویق زمان برگزاری دو نمایشگاه خود زمان برگزاری جدید این نمایشگاه را اعلام نمود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به روند عدم اطمینان پیرامون اوضاع کلی جهانی در خصوص ویروس کرونا، DLG نمی تواند پیش بینی کند که می توان این دو رویداد را به عنوان نمایشگاه های بین المللی پیشرو در تجارت به شکلی مناسب برای غرفه داران و بازدید کنندگان در سال میلادی جاری انجام دهد.

این اطلاعیه می افزاید: تصمیم به تعویق انداختن EuroTier و EnergyDecentral با هماهنگی نزدیک با هر دو هیئت مشاوره تخصصی نمایشگاه های تجاری و به نفع غرفه داران و بازدید کنندگان گرفته شده است.

ماهیت بین المللی این دو رویداد – از نظر غرفه داران و بازدید کنندگان – دقیقاً همان چیزی است که این رویدادها را به عنوان جلسات جهانی برای کارشناسان و تصمیم گیرندگان تبدیل می کند.

نمایشگاه های تجاری محل برگزاری کل صنعت است. هدف اصلی همه شرکت کنندگان گفتگوی شخصی است.

DLG متقاعد شده است که با به تعویق انداختن EuroTier و EnergyDecentral نه تنها اطمینان حاصل خواهد کرد که این رویداد ها اعتبار خود را حفظ خواهند نمود بلکه به عنوان نمایشگاه های بین المللی پیشرو شناخته خواهند شد و فرصت مناسبی را برای برنامه ریزی و آمادگی غرفه داران و بازدید کنندگان فراهم خواهد نمود.

تاریخ جدید برگزاری این رویداد ها ۹ تا ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ معادل ۲۱ الی ۲۴ بهمن سال ۱۳۹۹ اعلام شده است.

نمایشگاه یوروتیر هر دوسال یکبار در محل دایمی نمایشگاه های هانوفر آلمان برگزار می گردد و در آن آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه پرورش حیوانات توسط شرکتهای معتبر بین المللی به نمایش در می آیند.

سرخط اخبار نمایشگاه ها و همایش ها

نمایشگاه ها و همایش هادرخشش شرکت‌های دانش بنیان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابست...

این نمایشگاه بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه چاپ و بسته بندی است که شرکت‌هایی از  چین، ایتالیا و آلمان نیز ...

نمایشگاه EuroTier

نمایشگاه ها و همایش هابرگزاری نمایشگاه EuroTier آلمان به تعویق افتاد

به گزارش اکودام، شرکت DLG در اطلاعیه ای ضمن اعلام تعویق زمان برگزاری دو نمایشگاه خود زمان برگزاری جدید این نمایشگاه را ا...

بهداشت و سلامتنخستین نمایشگاه سال ۹۹ در حوزه جهش تولید برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، «بهمن حسین زاده»، مدیرعامل...

نمایشگاه

نمایشگاه ها و همایش هازمان برگزاری نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۰ تغییر کرد

شرکت پالار سامانه مجری نمایشگاه بین الملی ایران اگروفود در اطلاعیه شماره 4 اعلام کرد: قابل توجه کلیه متقاضیان مشا...