فعالیت نوروزی گشت های سیار حفاظت از امور اراضی در اردبیل - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فعالیت نوروزی گشت های سیار حفاظت از امور اراضی در اردبیل

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروز گروه‌های گشت و کنترل جلوگیری از تخریب غیرمجاز اراضی کشاورزی در استان فعال خواهد بود.

یاور میرزایی با بیان اینکه گشت‌های کنترل و نظارت در حوزه اراضی ملی و حفاظت و صیانت از آنها به مناطق مختلف سرکشی و از هرگونه تخریب و سودجویی اراضی ملی پیشگیری می‌کنند.افزود:  با متخلفان در این زمینه برخوردهای قانونی می‌شود.

وی از مردم خواست ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر غیرمجاز اراضی کشاورزی و زراعی را به سامانه تلفنی ۱۳۱ اطلاع دهند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد:باغداران و زارعانی که قصد احداث اتاق کارگری و یا اتاق نگهبانی دارند با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی محل سکونت خود اقدام به این کار کنند.
یاور میرزایی بر لزوم دقت و حساسیت بیشتر در ممانعت از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی تاکید کرد و افزود: تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است مگر اینکه کمیسیون موردنظر مجوز لازم را صادر کند.

سرهنگ رضا قاسمی ، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل هم گفت: گروه‌های سیار در مرکز و تمامی شهرستان‌ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی فعال هستند و با متخلفات برخورد قانونی خواهند کرد.

وی افزود: انسان تنها موجود زنده‌ای است که قدرت مداخله نامتعارف در طبیعت را دارد و با رشد جمعیت و توسعه صنعت، وسعت مداخله انسان در طبیعت نیز افزایش یافته و باید در این زمینه هوشیارانه عمل کرد.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیتمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیلزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صفدر نیازی شهرکی در خصوص استفاده از کمک‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه...