‌‌عرضه مرغ طرح تنظیم بازار در ری؛ ۲۰۰ تن مرغ با قیمت ۱۲۵۰۰ در بازار عرضه می‌شود - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

‌‌عرضه مرغ طرح تنظیم بازار در ری؛ ۲۰۰ تن مرغ با قیمت ۱۲۵۰۰ در بازار عرضه می‌شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: در راستای تنظیم بازار و تعادل عرضه مرغ و گوشت ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان وارد بازار می‌شود.

لطف‌الله ستاره در ری، با اشاره به اقدامات تنظیم بازاری در شهرستان ری اظهار داشت: حواشی بیماری کرونا سبب ایجاد نگرانی در مردم و شدّت بخشیدن به مراجعات مردمی برای تأمین موادغذایی شده است.

وی بیان کرد: در این راستا به منظور رصد و بررسی بازارها در میادین اصلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای حضور یافتیم که هیچ‌گونه کمبود کارا یا موادغذایی مشاهده نشد، همچنین بازرسان ادارات متولی به طور مستمر در قالب تیم‌های چند نفره در حال رصد بازار می‌باشند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری همچنین افزود: به رغم وجود نگرانی حاکم بر جامعه تمامی انبارهای مواد غذایی و شوینده‌ها مملو از کالا است و نیاز مردم در بازار موجود است.

ستاره سپس با اشاره به توزیع گوشت سفید در بازار تصریح کرد: رایزنی‌هایی برای عرضه مرغ منجمد در سطح شهرستان صورت گرفته و مقرر شده است که برای واحدهای عرضه‌ای که نرخ فروش مرغ بالاتر از ۱۳ هزار تومان داشته باشند، پرونده گران‌فروشی تشکیل شود.

وی ادامه داد: در راستای تنظیم بازار و تعادل عرضه مرغ و گوشت ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان وارد بازار شهرستان شده که تنظیم بازار و تعادل عرضه مرغ و گوشت ایجاد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت شهرستان از نظر وجود کالاها مطلوب است و در موارد کمیابی با گرانفروشی واحدها روبه رو هستیم که براساس مصوبات در شهرستان ری با هرگونه گرانفروشی به شدّت برخورد می‌شود، لذا ضروری است که مردم برای مقابله با گرانفروشی و کم‌فروشی مایحتاج خود را تنها از میادین و فروشگاه‌های تعریف شده و مجوزدار تهیه کنند.

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...