کمبود کالاهای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس سازمان صمت استان بوشهر:

کمبود کالاهای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کمبود کالاهای اساسی در استان بوشهر وجود ندارد.

به گزارش اکودام سید حسین حسینی  گفت: تجار، کسبه و بازاریان در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تلاش و همکاری گسترده‌ای را داشته‌اند.

وی افزود: همکاری کسبه در راستای جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا بسیار تأثیر گذار و مؤثر است و به دلیل اینکه سطح بازار و واحدهای صنفی محل تجمع جمعیت بوده و در صورت نیاز این موضوع باید استمرار یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: هدف از اقدام برخی از اصناف و بازاریان استان بوشهر از تعطیلی واحدهای صنفی و پاساژها عمل به مسئولیتی است که در قبال سلامتی جامعه دارند.

حسینی تصریح کرد: اصناف در همه شرایط از جمله کمک به مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله، فعالیت‌های خیر خواهانه و انسان‌دوستانه و … پیشگام بوده و در عمل این موضوع را به اثبات رسانده‌اند، و هم اکنون در سنگر دیگری یاریگر هستند.

وی گفت: مردم به هیچ عنوان نگران کالاهای اساسی نباشند و ذخیره سازی به موقع کالاهایی همچون، گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه، شکر، برنج و غیره در سطح استان انجام شده و فروشگاه‌های منتخب کار توزیع را انجام خواهند داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از متصدیان فروشگاه‌هایی که کالاهای اساسی و تأثیر گذار در سبد خانوار مردم را توزیع می‌کنند خواست: تمامی اقدامات بهداشتی در راستای جلوگیری از ویروس کرونا را جهت سلامت مردم به‌طور دقیق رعایت کنند.

سرخط اخبار اقتصاد و بازار

اقتصاد و بازار۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کریمی سنجری مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت در مصاحبه با رادیو گفت: در حال حاضر ...

اقتصاد و بازار«زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است

عباس علی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه سفر به سمنان به همراه هیأت دولت سیزدهم ضمن بیان اینکه صنعت مزیت اصلی ...

اقتصاد و بازارعراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات

به گزارش خبرنگار مهر، کارشناسان اقتصادی معتقدند که صدور کالا به کشورهای همسایه در تجارت خارجی هر کشوری از جایگاه ویژه ای...

اقتصاد و بازارارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی مشاور رئیس کل گمرک ایران، گفت: به استناد تبصره (۱) ماده (۳) آئین نامه اجرایی ماده ۵ ...