کشف ۷۵ راس دام قاچاق در یزد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کشف ۷۵ راس دام قاچاق در یزد

سرهنگ «سیدعلی آسیایی» اظهار کرد: ماموران پلیس راه یزد-شیراز هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون را با محموله احشام از شمال کشور عازم یزد بود برای بررسی مدارک متوقف کردند.

سرهنگ آسیایی افزود: ماموران پس از بررسی هایی لازم متوجه شدند که خودرو حامل ۷۵ راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی است که به همین منظور خودرو را توقیف کردند.

رئیس پلیس راه استان یزد با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و تحویل عوامل انتظامی شهرستان تفت شد.

کشف ۲۰۳ کیلو حشیش در یزد

سرهنگ «محمدرضا هاشمی‌فر» جانشین فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز با انجام کار اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان با خودروهای سواری در محورهای مواصلاتی یزد مطلع شدند.

وی با اشاره به رصد و شناسایی دو دستگاه خودرو حامل مواد افیونی در محور مهریز-یزد افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودروها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد، اظهار کرد: ماموران در بازرسی انجام شده ۲۰۳ کیلو حشیش را کشف و ۲ قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

به نقل از سایت پلیس وی در پایان با بیان این‌که این محموله از شرق کشور به مقصد کرج بارگیری شده بود، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان دستگیر شده به مقامات قضائی معرفی شدند.

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...