تولید گوشت قرمز در گیلان ۶۰۰ تن افزایش یافته است - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در مقایسه با سال گذشته؛

تولید گوشت قرمز در گیلان ۶۰۰ تن افزایش یافته است

رشت- معاون جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تولید ۲۸ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز در این استان، گفت: در مقایسه با سال گذشته تولید گوشت قرمز ۶۰۰ تن افزایش یافته است.

به گزارش اکودام میرحجت علی اکبرنژاد با اشاره به افزایش تولید گوشت قرمز و شیر خام در استان گیلان، اظهار کرد: امسال شاهد افزایش تولیدات استان در زمینه گوشت قرمز و شیرخام بوده‌ایم.

وی به تولید شش هزار و ۵۰۰ تنی گوشت قرمز در سه ماهه پایانی امسال در استان گیلان اشاره کرد و افزود: در مجموع امسال ۲۸ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز در استان گیلان تولید شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۶۰۰ تنی تولید گوشت قرمز همراه بوده است.

وی در ادامه به تولید شیر خام در استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: در سه ماه پایانی امسال ۶۷ هزار و ۸۹ تن شیر خام توسط دامداران گیلانی تولید شده است.

اکبرنژاد با بیان اینکه در مجموع امسال شاهد تولید ۲۸۶ هزار و ۶۵ تن شیر خام، بیان کرد: این میزان در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۱۰ هزار تنی همراه بوده است.

وی ادامه داد: گیلان دارای یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۰۳ رأس دام اعم از سنگین و سبک است.

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...