انواع ضدعفونی کننده انسانی، آبزی‌پروری و مرغداری‌ در پارک علم و فناوری تولید شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

انواع ضدعفونی کننده انسانی، آبزی‌پروری و مرغداری‌ در پارک علم و فناوری تولید شد

محققان یک شرکت‌ دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری زنجان موفق به تولید انواع ضدعفونی‌کننده انسانی، آبزی‌پروری‌ و مرغداری‌ شدند.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در شرایط بحرانی کنونی، تمام ضدعفونی کننده‌ها آبزی پروری‌ها و مرغداری‌ها وارداتی هستند. ویژگی ضدعفونی کننده‌های دست نانو با ترکیبات نقره می‌باشد که منجر به طولانی شدن سطح پایداری محیط از لحاظ بالابردن زمان و طولانی شدن اثر بخشی است.

محصولات این شرکت دانش‌بنیان، شیمی سبز است؛ یعنی تجزیه‌پذیر است و تاثیر مخرب ندارد. در این راستا محصولات ضدعفونی کننده آبزی پروری آب و اکسیژن آزاد می‌کند. همچنین ضدعفونی کننده دام و طیور تجزیه‌پذیر است.
معصومه میرزایی مدیر عامل شرکت سازنده این محصول، درخصوص این محصولات گفت: ضد عفونی کننده‌های انسانی دست علاوه بر از بین بردن میکروارگانیسم‌ها دارای ویتامین e نیز است.

*تولید روزانه ۳۵ تن مواد ضدعفونی کننده
وی افزود: “نتایج استانداردها و آزمایش‌های مقایسه‌ای ضدعفونی کننده‌های سطح و ابزار پزشکی از نتایج آزمایش‌های deconex سوئیس هم بالاتر است.”
این شرکت در حال تولید انواع ضدعفونی کننده به‌ویژه پزشکی و دامپزشکی دارای مجوزهای مربوطه بوده که از شش ماه پیش برای دریافت سیب سلامت اقدام کرده است. همچنین محصول ضد عفونی کننده سطح این شرکت گواهی ce اروپا دارد.
به منظور حمایت از کالای ایرانی، عمده مواد اولیه این محصولات ساخت ایران است. ظرفیت تولید این شرکت به طور میانگین ۳۵ تن روزانه در یک شیفت کاری است.

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...