فعالیت ۲۴ واحد صنعتی خوراک دام در استان کرمانشاه - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه :

فعالیت ۲۴ واحد صنعتی خوراک دام در استان کرمانشاه

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از فعالیت ۲۴ واحد صنعتی خوراک دام در استان خبر داد و گفت: اجرای طرح رتبه‌بندی مرغ در راستای ارتقای کیفیت بهداشتی این محصول نیز در سال جاری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امید حاج محمدی با اشاره به دستاورد‌های ۴۱ ساله انقلاب اسلامی در عرصه مدیریت بهداشت عمومی و مواد غذایی در حوزه دامپزشکی استان اظهار داشت: واحد‌های سنتی – روستایی در ابتدای انقلاب و پیش از آن با امکانات و شرایط بهداشتی ابتدایی فعال بوده‌اند، که در طول سال‌های اخیر این بخش توسعه چشمگیری داشته است و افزایش سطح تولید، اشتغال و بهداشت آن‌ها با گذشته قابل مقایسه نیست.
وی افزود: در قبل از انقلاب هیچ کارخانه‌ی خوراک دامی در استان کرمانشاه وجود نداشته امام هم اکنون ۲۴ واحد صنعتی خوراک دام در استان فعالیت دارد.
مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه قبل از انقلاب هیچ کشتارگاه صنعتی دامی در استان نبوده است، گفت: هم اکنون سه واحد کشتارگاه صنعتی دام دارای پروانه بهداشتی زیرنظر دامپزشکی استان کرمانشاه مشغول به خدمت رسانی است.
حاجی محمدی یادآور شد: پیش از انقلاب کشتار مرغ و عرضه آن غیر بهداشتی و به صورت زنده در معابر شهری و یا دوره گردی بوده است، اما هم اکنون و در آستانه چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه ۹ واحد کشتارگاه صنعتی دارای پروانه بهداشتی است.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری و در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز اجرای طرح رتبه‌بندی مرغ در راستای ارتقای کیفیت بهداشتی گوشت مرغ اجرا شده است.

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...