۱۲۰ راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

۱۲۰ راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

کرمانشاه - ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۲۰ راس دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ “جمال سلمانی” اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: در این راستا یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه همچنین از کشف هفت هزار و ۵۶۱ عدد لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۹ جعبه بزرگ حاوی هفت هزار و ۵۶۱ عدد لوازم و قطعات جانبی گوشی تلفن همراه کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

وی در پایان با اشاره به اهتمام پلیس در راستای مبارزه با پدیده قاچاق، از دستگیری راننده نیسان و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد. در این استان سه مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی فعال است و کالاهای قاچاق از معابر غیررسمی وارد استان می‌شود.

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...