تولید روزانه ۲۳ تن شیر در شهرستان چادگان - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تولید روزانه ۲۳ تن شیر در شهرستان چادگان

ایسنا/اصفهان- مدیرعامل شرکت دامداران شهرستان چادگان گفت: روزانه در شهرستان چادگان ۲۳ تن شیر تولید می‌شود و ۱۲ خودرو آن را جمع آوری می‌کنند.

حسین اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روزانه در شهرستان چادگان ۲۳ تن شیر تولید می‌شود که ۱۲ خودرو آن را جمع آوری و تحویل شرکت پگاه استان لرستان می دهند.

وی افزود: طی هفته گذشته با توجه به تکمیل بودن ظرفیت کارخانه در حال حاضر شیر این مراکز خریداری نمی شود و این موضوع باعث به وجود آمدن مشکلاتی در آینده می شود.

اسماعیلی در خصوص نبود صنایع تبدیلی، گفت: بدون شک وجود صنایع تبدیلی در شهرستان یکی از مهمترین خواسته های مردم است که این مهم نیازمند ورود بخش خصوصی در شهرستان است که علاوه بر رونق دامداری و اشتغال در شهرستان چادگان، باعث می شود دامداران انگیزه بیشتری برای فعالیت و تولید محصول شیر داشته باشند.

وی گفت:یکی از مهمترین نیازهای اصلی این شهرستان، بحث احداث کارخانه های فرآوده های لبنی است که هم اکنون یک کارخانه توسط این شرکت در حال احداث است، اما به دلیل آماده نشدن شرایط شهرک صنعتی و نصب نشدن دستگاه ها فعلا ساخت آن تکیمل نشده است.

اسماعیلی به تلاش شرکت دامداران چادگان برای حفظ نیروهای موجود اشاره کرد و افزود:چنانچه کارخانه لبنیات راه اندازی شود برای ۱۸ نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد خواهد شد.

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...