قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک روزه، ماهانه تعیین می‌شوند - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک روزه، ماهانه تعیین می‌شوند

ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در نشست امروز مقرر شد در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کارگروهی تشکیل و قیمت تخم مرغ و جوجه یک روزه را به صورت ماهانه تعیین کند.

ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در نشست امروز مقرر شد در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کارگروهی تشکیل و قیمت تخم مرغ و جوجه یک روزه را به صورت ماهانه تعیین کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست بعدازظهر امروز(سه‌شنبه ۲۱ مردادماه) کمیته تخصصی کمیسیون کشاورزی، گفت: دستورکار نشست کمیته کمیسیون کشاورزی درخصوص تعیین قیمت تخم مرغ با توجه به مشکلات این بخش بود و نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در جلسه حضور داشتند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نشست امروز مقرر شد در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کارگروهی تشکیل و قیمت تخم مرغ و جوجه یک روزه را به صورت ماهانه تعیین کند، ادامه داد: قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک روزه در کشوری مانند ترکیه به صورت هفتگی تعیین می‌شود.
وی ادامه داد: در شرایط خاص کشور کارگروه تعیین قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک‌روزه با حضور سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، بخش خصوصی اصلی مرتبط با حوزه و در صورت نیاز نماینده بازرسی تعزیرات می‌توانند کمک کنند و نرخ مصوب شده توسط این کارگروه می‌تواند معیار ستاد تنظیم بازار باشد و از آشفتگی در این زمینه جلوگیری کند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بخش‌های دولتی در تعیین قیمت محصولات نباید دچار دوگانگی باشند، عنوان کرد: تعیین قیمت تخم‌مرغ و جوجه یک روزه به صورت ماهانه و توسط کارگروهی خاص به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: قیمت‌های تعیین شده در بازار ثابت نیستند و متوسط نرخ‌های مشخص شده در هر ماه قابل قبول است.
برچسب‌ها

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...