مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: با توزیع بستههای گوشتی در برخی مناطق تبریز، کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شده و اولین مرحله از این طرح کلید خورد.
کریم قدرتی در این خصوص افزود :۱۳ فروردین بیش از ۶۰۰ بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع گردیده و در ادامه بخش دیگری از بستههای گوشتی نیز امشب و فردا توزیع میگردد.
قدرتی اظهار داشت: جامعه هدف کمپین رحمت، افرادی هستند که به واسطه شیوع بیماری کرونا، کسب و کار آنها با مشکل مواجه شده است.
وی تصریح کرد: کمپین رحمت طرحی برای جمعآوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریهها ندارند.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز اضافه کرد: پویش مردمی رحمت با همکاری ۱۱ مؤسسه خیریه بزرگ تبریز آغاز شده است و مثل همیشه تبریزیها در شهر اولینها کمر همت بستهاند تا از کارگران روزمزد، یا مشاغلی که به سبب بیماریی کرونا آسیب دیدهاند حمایت نمایند.
قدرتی با اشاره به اینکه تمام امکانات کشتارگاه تبریز در اجرای پویش رحمت خواهد بود ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیئتهای حسینی بسیاری اعلام آمادگی کردهاند که در این پویش شرکت کنند.
وی تاکید کرد: هر فرد و خانوادهای اگر برای رهایی از کرونا یا هر نذر دیگر اگر قربانی داشته باشد چه این سازمان آمادگی دارد به صورت رایگان قربانی را ذبح و بسته بندی نموده و در اختیار خانوادههای آسیب پذیر قرار دهد.
قدرتی در پایان اضافه کرد: اساسنامه این پویش نوشته شده و شماره حسابی نیز بنام سه نفر از خیرین خوشنام تبریز افتتاح شده است که در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.