توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان قمی به همت طلاب گروه جهادی رشد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان قمی به همت طلاب گروه جهادی رشد

مسئول گروه جهادی- تبلیغی رشد گفت: تاکنون تعداد هشت رأس گوسفند که هزینه آن ها از سوی خیرین تأمین شده به همت طلاب این گروه جهادی بین خانواده های محروم و نیازمند قمی توزیع شده است.

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی بیان این که فعالیت گروه جهادی- تبلیغی رشد با حضور کم سابقه طلاب در راستای مقابله با کرونا از هفتم اسفندماه سال گذشته شروع شده است، اظهار داشت: در این مدت به لطف الهی توانسته ایم تعداد ۷ هزار خانواده را مورد پایش و بررسی سلامت قرار داده و خانواده هایی که دارای بیمار بوده اند را جهت درمان به مراکز بهداشتی و درمانی استان معرفی کنیم.

وی با اشاره به ارایه آموزش بهداشت به حدود هزار و پانصد مغازه و واحد فروش مواد غذایی در استان قم گفت: یکی دیگر از فعالیت های طلاب و روحانیون این گروه جهادی، ضدعفونی کردن خودروها بوده که از حدود دو هفته پیش تاکنون، با حضور ۵ تن از طلاب و روحانیون به صورت شیفتی، هر روز بیش از ۲ هزار خودرو در میدان نبوت و حوالی آن ضدعفونی می شوند.

این روحانی جهادی همچنین افزود: از حدود یک هفته قبل از آغاز سال جدید، طرح توزیع بسته های معیشتی ویژه خانواده های محروم و کم بضاعت شروع شده که تاکنون این بسته ها به ارزش هر کدام حداقل ۴۰۰ هزار تومان بین ۷۰۰ خانواده نیازمند توزیع شده است.

وی گفت: همچنین تاکنون به همت گروه جهادی رشد، ۷ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم و حاشیه ای شهر و استان قم توزیع شده است.

وی بیان داشت: از دیگر فعالیت های این گروه جهادی در بخش طلاب خواهر، راه اندازی کارگاه تولید ماسک بوده که روزانه به طور متوسط حدود ۵ هزار ماسک تولید و استریلیزه شده است.

سرخط اخبار دام، طیور و آبزیان

دام، طیور و آبزیانجوجه‌ریزی به ۱۵۰ میلیون قطعه افزایش می‌یابد

 محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر تداوم تولید گوشت قرمز در داخل کشور اظهار کرد: تلاش ما بر ای...

دام، طیور و آبزیانخلف وعده وزارت اقتصاد وسازمان امور مالیاتی در معافیت مالیاتی کنسرو

مسعود بختیاری، رئیس هیأت مدیره انجمن کنسرو ایران در نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه و زنجیره ارزش تون‌ماهیان گفت: کن...

دام، طیور و آبزیانماهیگیری مسئولانه در راستای احیای ذخائر آبزیان است

همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان پس از ۱۷ سال وقف، دوم بهمن ۱۴۰۲ در هتل المپیک برگزار می‌شود...

دام، طیور و آبزیانایران در صید تون‌ماهیان رتبه سوم و پنجم جهانی را دارد

دوم بهمن ۱۴۰۲ همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون‌ماهیان برگزار می‌شود. عباس مختاری، مدیرکل دفتر بهبود...