توزیع بیش از ۱۴۰۰ تن کود یارانه‌ای بین کشاورزان ملایر - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

توزیع بیش از ۱۴۰۰ تن کود یارانه‌ای بین کشاورزان ملایر

رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی ملایر از توزیع یک‌هزار و ۴۷۰ تن کود یارانه‌ای در بین کشاورزان ملایر طی دو ماهه پایان امسال خبر داد.

سیدمهدی میرباقری در ملایر با اشاره به توزیع کود بین کشاورزان ملایری اظهار کرد: در این راستا یک‌هزار و ۴۷۰ تن کود ازته در بین کشاورزان ملایری توزیع شد.

وی با بیان اینکه این میزان کود طی دو ماه گذشته در بین کشاورزان توزیع شده است افزود: این میزان کود برای محصولات زراعی و به صورت یارانه‌ای بوده است.

رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به وجود ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت محصولات بهاره افزود: جهاد کشاورزی توزیع کود برای این محصولات در بهار را نیز خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این زمینه نیز پیش‌بینی می‌شود میزان یک‌هزار و ۵۰۰ تن کود برای توزیع بین کشاورزان برای محصولات بهاره از جمله حبوبات، چغندر، ذرت علوفه‌ای، یونجه و… توزیع شود.

میرباقری در پایان سخنانش اضافه کرد: همزمان با فصل بهار علاوه بر توزیع کود، نظارت بر کشت انواع محصولا و سمپاشی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیتمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیلزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صفدر نیازی شهرکی در خصوص استفاده از کمک‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه...