۴۰۰ لیتر سم گیاهی برای مبارزه با ملخ‌ها به آبادان و خرمشهر ارسال‌ شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون جهاد کشاورزی خوزستان:

۴۰۰ لیتر سم گیاهی برای مبارزه با ملخ‌ها به آبادان و خرمشهر ارسال‌ شد

معاون جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ستاد استانی مبارزه با ملخ اقدام به ارسال ۲ دستگاه سم‌پاش ulv و ۴۰۰ لیتر سم گیاهی برای مبارزه با ملخ‌ها به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر کرده است.

محمدقاسمی نژاد در آبادان، اظهار داشت: از ساعت ۱۱ پیش از ظهر حدود ۳ دسته ملخ آسمان‌ آبادان را فراگرفت که بلافاصله ستاد مبارزه با ملخ استان خوزستان وارد عمل شد و گروه مبارزه را در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر مستقر و آماده کرد.

وی افزود: به شرکت‌های کشت و صنعت نیشکر منطقه و همچنین مسئولان شهرستان شادگان نیز هشدار لازم داده شد تا آماده عملیات باشند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان افزود: همچنین ستاد استانی مبارزه با ملخ اقدام به ارسال ۲ دستگاه سم‌پاش ulv و ۴۰۰ لیتر سم گیاهی برای مبارزه با ملخ‌ها به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر کرده است.

قاسمی نژاد گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی ازسوی اکیپ‌های مستقر در آبادان و خرمشهر گله‌های ملخ هنوز ریزش نکرده‌اند و بر روی زمین ننشسته‌اند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد: ستاد مبارزه با ملخ استان خوزستان آمادگی کامل مبارزه با  گله‌های ملخ را داشته و در صورت ریزش با مدیریت جهادی وارد عمل خواهد شد.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیتمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیلزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صفدر نیازی شهرکی در خصوص استفاده از کمک‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه...