سخت گیری اتحادیه نانوایان برای رعایت اصول بهداشتی - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی

سخت گیری اتحادیه نانوایان برای رعایت اصول بهداشتی

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی گفت: نانوایان این صنف با رعایت نکات بهداشتی با تجهیزات ویژه به طبخ نان مشغول هستند.

محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شرایط پخت نان های حجیم و نیمه حجیم در بحران شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: نانوایان این صنف با رعایت نکات بهداشتی با تجهیزات ویژه به طبخ نان مشغول هستند.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی با اشاره به اینکه کمبودی در آرد و گندم وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ یک از نانوایی ها با مشکل کمبود آرد مواجه نیستند و آردها به صورت آزاد و یارانه ای در اختیار آن ها قرار می گیرد.

کرمی در پاسخ به این سوال که افزایش قیمتی برای نان‌های حجیم در سال آینده وجود دارد یا خیر؟ افزود: از هم اکنون نمی‌توان پیش بینی کرد چرا که اگر دولت، افزایش قیمتی برای گندم داشته باشد به طور قطع، این امر می‌تواند بر قیمت نان هم تاثیر گذار باشد.

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی در ادامه گفت: نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان است که با رشد شهر نشینی در ایران، تولید و مصرف آن ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

کرمی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ و فروش با قیمت‌های غیرمتعارف، آن را به نزدیکترین اتحادیه نانوایی خود اطلاع دهند تا بتوان به آن رسیدگی کرد.

سرخط اخبار صنعت غذا

برندهای صنایع غذاییزندگینامه بهروز فروتن ، رسیدن به موفقیت بعد از شکست

بهروز فروتن در سال ۱۳۲۴ در تهران متولد شد او در امیریه‌ تهران به دنیا آمد در سن ده سالگی پدرش را از دست داد پدر او رئیس ...

برندهای صنایع غذایینگاهی به زندگی و کار شاهرخ ظهیری پدر صنایع غذایی ایران

همه در ایران  شاهرخ ظهیری را به واسطه شرکت مهرام می شناسند اما سایه نام ظهیری هم تا ابد روی مهرام سنگینی می کند.داستان ف...

غذای حلال

صنعت غذارشد ۹ درصدی بازار حلال تا ۲۰۳۱ | وقتی حلال را بر خود حرام می کنیم

محصولات حلال خاص کشورهای اسلامی است که با برند جهانی حلال در سراسر جهان عرضه می شود. با این وجود کشورهای غیر مسلمان نیز ...

پنیر

صنعت غذاشیوع کرونا به نفع یک شرکت لبنیات فرانسوی تمام شد/ معرفی «پنیر محاصره» به بازار

به نقل از راشاتودی، در یکی از نادرترین اتفاقات پس از ماه‌ها اعمال قوانین فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل شیوع کرونا یک شر...