۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی کردستان پرداخت شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی کردستان پرداخت شد

سنندج - رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از پرداخت ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: بخش کشاورزی در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ جزو استان‌های برتر بوده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، خالد جعفری در جلسه کارگروه توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی کردستان اظهار داشت: بیش از ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات در سال جاری به بخش کشاورزی استان از محل منابع مختلف اعم از بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸، اشتغال پایدار روستایی و رونق تولید پرداخت شده است.

وی افزود: همکاری و همدلی موجود بین کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی و دیگر مجموعه‌های مرتبط موجب شده در این شرایط سخت تامین منابع موفق به دریافت این میزان تسهیلات در بخش کشاورزی شویم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه هر چقدر از منابع ملی سهم تسهیلات بیشتری دریافت کنیم، به نفع استان است، ادامه داد: بانک کشاورزی کردستان در پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ ملی عملکرد رضایت بخشی داشته و امیدواریم دیگر بانک های استان هم از این بانک الگو بگیرند.

جعفری با بیان اینکه طی دو سال اخیر در بخش امور دام سرمایه‌گذاری و جذب تسهیلات در استان رشد قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است، یادآور شد: سطح زیرکشت گلخانه در استان ۱۸ هکتار است که ۱۷ هکتار گلخانه هم تسهیلات لازم را دریافت کرده و در حال احداث هستند.

وی بیان کرد: تسهیلاتی که از صندوق توسعه ملی و توسعه پایدار روستایی و تبصره ۱۸ اختصاص پیدا کرد منجر به تحول خوبی در بخش های مختلف صنایع تبدیلی استان شده البته سرمایه‌گذاری در رشد و توسعه کشاورزی نقش تاثیرگذاری دارد لذا باید به نحو احسن از فرصت اختصاص سهمیه تسهیلات ملی استفاده کنیم.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیتمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیلزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صفدر نیازی شهرکی در خصوص استفاده از کمک‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه...