بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۸۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در بروجرد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون استاندار لرستان اعلام کرد

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۸۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در بروجرد

ایسنا/لرستان- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۸۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در بروجرد به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

عبدالرحیم رحیمی امروز در جلسه دیدار مدیران با امام‌جمعه که در بیت امام‌جمعه بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۸۳ پروژه با صرف اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۸۰ پروژه عمرانی و ۳ پروژه اقتصادی هستند، افزود: ۳ طرح اقتصادی پرورش ماهیان گرم‌آبی، کارخانه خوراک دام و طیور و واحد صنعتی ترش و شیرین به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: ۵۰ طرح هادی روستایی در بخش مرکزی و اشترینان اجرا شده و ۷ پروژه گازرسانی با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان، ۴ طرح مخابراتی و ۳ طرح مخابراتی به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: در کشتارگاه نیمه صنعتی بروجرد پیش سردکن با اعتباری بالغ یک و نیم میلیارد تومان که در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: دو کتابخانه شهید باهنر و آیتی بروجرد بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امسال با اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار پروژه کتابخانه‌ای دکتر آیتی در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد و پروژه کتابخانه باهنر تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: در ایام‌الله دهه فجر امسال پروژه‌های دیگری در حوزه‌های جهاد کشاورزی، راهداری، مسکن آب و فاضلاب شهری و روستایی کلنگ‌زنی و یا بهره‌برداری می‌شود.

 

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیتمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیلزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صفدر نیازی شهرکی در خصوص استفاده از کمک‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه...