۳۳ پروژه کشاورزی استان البرز در دهه فجر افتتاح می‌شود - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز:

۳۳ پروژه کشاورزی استان البرز در دهه فجر افتتاح می‌شود

کرج - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: ۳۳ پروژه بخش کشاورزی استان در دهه مبارک فجر افتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید موسوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ۳۳ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی استان البرز افتتاح می‌شود.

وی شرکت در برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهدا، شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های استان در بخش کشاورزی و تقدیر از نمونه‌های ملی و استانی بخش کشاورزی در سال جاری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین برنامه متنوع و متعدد را از دیگر برنامه‌های این سازمان در این دهه عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۱۲ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال ایجاد شده که ۵۶ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۴۵۶ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال از محل آورده‌های شخصی بوده است.

موسوی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴۲۴ نفر به صورت مستقیم و ۵۱۹ نفر به صورت غیر مستقیم در استان البرز فراهم خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: در مجموع ۱۲ طرح در شهرستان ساوجبلاغ، ۱۰ طرح در شهرستان نظرآباد، ۵ طرح در شهرستان کرج، سه طرح در شهرستان اشتهارد، دو طرح در شهرستان فردیس و یک طرح در شهرستان طالقان افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: ۱۹ طرح در زمینه آب و خاک، ۵ طرح باغی و احداث گلخانه، ۴ طرح تولیدات دامی، سه پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح شیلاتی و یک طرح ترویجی و آموزشی در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیهر کیلوگرم گوشت مرغ ۸۵ تا ۹۱ هزار تومان به فروش می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، تنظیم‌گری در بازار کالاهای اساسی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و با تأمین امنیت غذایی و امنیت ملی...

کشاورزیارتقای زنجیره ارزش گیاهان دارویی با استفاده ازدستاوردهای تحقیقاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زینلی در نشست تخصصی با مجریان گیاهان دارویی سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها، کارشناسان و پژ...

کشاورزیروایتی از باغات سبز و سرخ هلو/اینجا بهشت میوه‌های تابستانی است!

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: به هر گوشه لرستان که نگاه کنید تاچشم کار می‌کند مزارع و باغات سفره‌ای سبز و سرخ و طلایی گس...

کشاورزیبسیاری از اراضی کشاورزی پلاک های ثبتی بهارستان غیرقابل کشت است

مجتبی مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود ۱۸ پلاک ثبتی دارای کاربری کشاورزی در بهارستان خبر داد و افزود: از این آمار پ...