۴ هزار شغل جدید در حوزه کشاورزی استان سمنان ایجاد شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

۴ هزار شغل جدید در حوزه کشاورزی استان سمنان ایجاد شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از چهار هزار و ۲۰۰ شغل در حوزه کشاورزی در سراسر استان ایجاد شده است.

جعفر کاشانی ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۱۴ هزار شغل در مجموعه دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است، ابراز کرد: چهار هزار و ۲۰۰ شغل در این حوزه به بخش کشاورزی اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی، سهم ۳۰ درصدی در ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال جاری در سراسر استان داشته است، ابراز کرد: سه هزار و ۶۰۰ مورد شغل ایجاد شده در استان نیز سهم صنعت بوده است.

دبیر شورای اشتغال استان سمنان با بیان اینکه صنعت از اشتغال ایجاد شده دستگاه‌های اجرایی استان سهم ۲۶ درصدی داشته است، ابراز کرد: مابقی مشاغل ایجاد شده در استان معادل شش هزار و ۲۰۰ مورد نیز به خدمات اختصاص داشته است.

کاشانی با بیان اینکه بیش از ۴۴ درصد اشتغال ایجاد شده در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سال جاری به خدمات اختصاص داشته است، ابراز کرد: طبیعتاً به واسطه متقاضیان بیشتر، خدمات سهم بیشتری از ایجاد اشتغال در سال جاری داشته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعهد اشتغال استان سمنان بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ شغل بود که خوشبختانه شاهد هستیم که ۱۴ هزار شغل محقق شده است، گفت: با توجه به سال تولید، توجه ویژه ای در سال جاری به مقوله صنعت و کشاورزی در ایجاد مشاغل شده است.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیاسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ شاخص قیمت تولیدکننده بخش مرغداری‌های صنعتی کشور (بر مبنای ۱۰۰=۱۳۹۵) برابر ب...

کشاورزیهرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا گودرزی در نشست بررسی نحوه اجرا و عملیاتی کردن تمام استعلامات ثبتی در حوزه امور اراضی گفت: ...

کشاورزیرفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس مصوبه هشتادمین نشست هیات مقررات زدایی در پایان سال گذشته، دبیرخانه این هیأت موظف بود تا م...

کشاورزیسه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه مویدی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این خصوص گفت: در جریان...