فرماندار تالش: تسهیلات بانکی ۶۴۹ کشاورز امهال شد - اکودام | اقتصاد صنعت غذا | EcoDam
امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فرماندار تالش: تسهیلات بانکی ۶۴۹ کشاورز امهال شد

فرماندار تالش از امهال یا بخشودگی مانده بدهی، سود و جرائم دیرکرد تسهیلات سه ساله ۶۴۹ کشاورز و بهره‌بردار این شهرستان، در اجرای قانون سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد.

گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان در فرمانداری این شهرستان گفت: مطابق قانون سازمان مدیریت بحران کشور موضوع بند م ماده ۲۸ ، مانده بدهی اصل وام، سود و جرایم دیرکرد سه سال تسهیلات ۶۴۹ کشاورز  به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال امهال می شود.

وی افزود: این تسهیلات مربوط به بانک کشاورزی و شرکت توسعه و عمران اراضی کشاورزی است و طبق ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور، اصل بدهی مانده به همراه سود و جرائم دیرکرد تا پایان سال ۱۳۹۸ بخشوده می شود.

فرماندار تالش ادامه داد: ۳۰ هزار بهره بردار در ۲۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی تالش به کشت و زرع مشغول هستند و سالانه از ۱۶ هزار هکتار شالیزار، به طور میانگین ۷۶ تا ۸۰ هزار تن شلتوک برداشت می شود.

بنا بر اعلام جهاد کشاورزی تالش، این شهرستان دارای چهار هزار هکتار انواع باغ میوه و مرکبات است و تولید میوه در این باغ ها، ۳۸ درصد محصولات کشاورزی تالش را شامل می شود.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

سرخط اخبار کشاورزی

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیمافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد اظهار کرد: رکورد خرید ۱۰۰۰ تن مرغ از مرغداران ک...

کشاورزیلزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، صفدر نیازی شهرکی در خصوص استفاده از کمک‌های بخش خصوصی در اجرای پروژه...

کشاورزیتخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی به ۸ گروه کالایی در سال ۱۴۰۳+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ هیأت وزیران درخصوص «تعیین فهرست دارو، مواد اولیه آن و تجهیزات...